خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: بسیج نهاد مقدسی است که در هر جا وارد می شود پاکی در آنجا حاکم می شود و امروز امید رهبری به جوانان بسیجی برای حفاظت از انقلاب است.
کد خبر: ۹۳۱۹۱۰۲
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با جمعی از اعضای بسیج اساتید استان سمنان گفت: بسیج نهاد مقدسی است که در هر جا وارد می شود پاکی در آنجا حاکم می شود و امروز امید رهبری به جوانان بسیجی برای حفاظت از انقلاب است.

وی افزود: اخلاص، نماز و دعا از سلاح بسیجیان در مقابل دشمنان است که باید بسیجیان به این سه مورد توجه ویژه داشته باشند.

او ادامه داد: عمل بدون اخلاص مورد مقبول خداوند نیست و باید اعمال در کنار اخلاص باشد و هدف از انجام هر عملی جلب رضایت خداوند باشد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: اساتید در دانشگاه ها نقش بسیار مهمی دارند و دانشگاه ها باید در انتخاب اساتید به شدت دقت کنند.

دکتر روحنای مقدم رئیس بسیج اساتید استان سمنان در این دیدار گفت: دشمنان ما از ابتدای شکل گیری انقلاب به دنبال سرنگونی این انقلاب بودند و خوشبختانه را رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و پس از ایشان رهبر معظم انقلاب این انقلاب همچنان را قدرت به راه خود ادامه می دهد.

وی افزود: علم و فناوری باعث پیشرفت ما در زمینه های مختلف شده است و اگر دانشگاه ها نبودند امروز شاهد پیشرفت های علمی در زمینه های مختلف نبودیم.

او ادامه داد: رسالت دانشگاه پرورش مدیران آینده نظام  و تلاش در زمینه علم و فناوری است و اگر این رسالت محقق شود پیشرفت در نظام صورت می پذیرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها