خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر:

جشن ۲۲بهمن، جشن ولایت و امامت در کشور ایران است

همدان- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ملایر گفت: در ۲۲ بهمن نعمت امامت و ولایت برای ملت ایران به صورت عملی تحقق خارجی پیدا کرد بنابراین جشن ۲۲بهمن، جشن ولایت و امامت در کشور ایران است.
کد خبر: ۹۳۱۸۶۵۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹

جشن ۲۲بهمن، جشن ولایت و امامت در کشور ایران استحجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تبریک ایام الله دهه فجر و ولادت فاطمه زهرا (س) و هفته زن اظهار داشت: ایام دهه فجر فرصت مناسبی است برای معرفی انقلاب اسلامی به جهان که هر قدرتی غیر از قدرت ایمان و اسلام ناب نابود شدنی است.

وی افزود: آنچه پیروز و در تاریخ برای همیشه ماندگار است، قدرت اسلام و مقام و جایگاه امامت و ولایت است مشروط به اینکه ملت‌ها بیدار شوند و با تفکر شیرینی حکومت ولایی را بچشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اینکه دولتمردان و مسئولین مدیون امام (ره) و شهدای انقلاب هستند، بیان کرد: مسئولین وظیفه دارند با همراهی خود و پایبندی به اسلام و احکام آن با رفتار و عمل انقلابی خود انقلاب اسلامی را به جهانیان معرفی کنند، نه اینکه به جای اعتماد و ایمان راسخ به اسلام و قدرت معنویت به بیگانگان و دشمنان امید داشته باشند.

وی تصریح کرد: امنیت واقعی در سایه حکومت اسلامی است نه امید به حکومت لیبرالیستی، کمونیستی و غربی و ... که نتیجه مدیریت آنان را امروز در آمریکا و اروپا، مشاهده می‎کنیم که چقدر مفتضحانه است.

شیرزادی با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن در واقع در حکم غدیر است، ادامه داد: در ۲۲ بهمن نعمت امامت و ولایت برای ملت ایران به صورت عملی تحقق خارجی پیدا کرد بنابراین جشن ۲۲بهمن، جشن ولایت و امامت در کشور ایران است.

وی عنوان کرد: جشن‌های دهه فجر باید همانند جشن‌های مذهبی همچون نیمه شعبان با شکوه برگزار شود و جایگاه ولایت بیش از هر چیز تبیین شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر ادامه داد: در ایام دهه فجر یاد شهدای انقلاب، امام شهدا، شهدای مدافع حرم، امنیت و شهدای سلامت به خصوص سردار دلها، «حاج قاسم سلیمانی» و دیگر شهدا باید گرامی داشته شود و مراقب باشیم از مسیر آنان منحرف نشویم.

وی گفت: تمام سعی و تلاش دشمنان داخلی و خارجی بر این است که انقلاب و ارزش‎ها و دستاوردهای آن به فراموشی سپرده شود که لازم است در این ایام مبارک نقشه‌های دشمنان را شناسایی شده و توطئه آنان را به وسیله روشنگری و بصیرت افزایی خنثی شود.

شیرزادی افزود: اگر ملت شریف ایران توانست با دست خالی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی را به پیروزی رساند به خاطر تبعیت محض از رهبرکبیر انقلاب حضرت امام (ره) بوده است و امروز نیز برای ادامه مسیر انقلاب لازم است که تمام افراد و گروه‌ها بدون چون و چرا مطیع ولی امر مسلمین باشند تا انقلاب از هرگونه گزندی در امان باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار