خبرهای داغ:
جانشین فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان:

سربازان زینت کشور هستند

جانشین فرمانده تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: سربازان همچنان که زینت کشور هستند، باید به عنوان دژ تسخیرناپذیر نظام و کشور در مقابل تهدیدات بیگانگان در کنار رزمندگان نیروهای مسلح با آمادگی کامل بایستند.
کد خبر: ۹۲۷۹۸۰۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
سربازان زینت کشور هستندسرهنگ پاسدار سید محمد جنتی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس با اشاره به نقش سربازان در دوران ۸ سال دفاع مقدس اظهار داشت: سربازان غیور و رشید ما دوشادوش برادران پاسدار، ارتشی و بسیجی در دوران ۸ سال دفاع مقدس مخلصانه حضور داشتند و برای حفظ و حراست از کیان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با دشمن متجاوز می‌جنگیدند و خیل عظیمی از آن‌ها به درجه رفیع شهادت نائل و تعداد زیادی نیز جانباز شدند.

وی با اشاره به ویژگی‌های سرباز نمونه گفت: یک سرباز نمونه در نظام ولایی ما باید از حضرت علی اکبر (ع) الگو بگیرد، مومن، شجاع، انقلابی، دارای بصیرت و تبحر باشد تا بتواند در عرصه‌های مختلف به خوبی خدمت کند.

جانشین فرمانده تیپ انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: سربازان همچنان که زینت کشور هستند، باید به عنوان دژ تسخیرناپذیر نظام و کشور در مقابل تهدیدات بیگانگان در کنار رزمندگان نیرو‌های مسلح با آمادگی کامل بایستند و در عرصه‌های سازندگی و فرهنگی و اقتصادی هم همین جوانان با انگیزه می‌توانند با کسب دانش و مهارت برای اعتلای ایران عزیز تلاش و کوشش کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی با حضور سربازان ادامه داد: به مناسبت روز سرباز برنامه تجلیل روز سرباز و تقدیر از سربازان نمونه در این روز با حضور پایوران، فرماندهان و مسئولین یگان و تعدادی از خانواده‌های سربازان نمونه برگزار شد.

جنتی عنوان کرد: حضور در نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس که توانمندی‌ها و مهارت‌های سربازان نخبه یگان به نمایش گذاشته شد، در صورت صدور مجوزات لازم، برنامه‌های سیاحتی و اردویی نیز مطابق هر سال برای سربازان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات