خبرهای داغ:
فرمانده ارشد نظامی ارتش در قم در همایش دانش آموزان انقلابی:

امنیت امروز جامعه نتیجه خون‌های مطهر شهداست

فرمانده ارشد نظامی ارتش در قم با حضور در همایش دانش آموزان انقلابی، از خانواده‌های معظم شهیدان عباس پاینده و قاسم سلمانی گیوی تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۳۱۸۶۶۱
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، امیر سرتیپ دوم «علی اسدی» ارشد نظامی ارتش در قم و فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، در همایش دانش آموزان انقلابی که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در آموزشگاه هدایتی (۳) ترتیب یافته بود، حضور یافت.


وی در این مراسم طی سخنانی امنیت امروز جامعه را نتیجه خون‌های مطهر شهدا دانست و بر ضرورت حراست از این دستاورد ارزشمند که در سایه سار انقلاب شکوهمند اسلامی به دست آمده، تاکید کرد.
  
در مراسم فوق، با حضور احمد فعله گری جانشین فرماندهی ناحیه بسیج شهرستان قم، کریم نژاد مدیر بسیج دانش آموزی استان، مسئولان مسئولان آموزش و پرورش ناحیه یک، حوزه یک بسیج دانش آموزی و جمع منتخبی از معلمان و دانش آموزان آموزشگاه، از خانواده‌های معظم شهیدان والامقام «عباس پاینده» و «قاسم سلمانی گیوی» با اهداء هدایایی از سوی امیر اسدی، تقدیر شد.

اجرای گروه سرود انصار الحججه (عج) بخش دیگری از این مراسم بود؛ در پایان فرمانده ارشد نظامی ارتش در قم در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) حضور یافت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
 
حضور فرمانده ارشد نظامی ارتش در قم در همایش دانش آموزان انقلابی+تصاویر

شهید «قاسم سلمانی گیوی» فرزند تقی متولد ۲۰ شهریور ۱۳۳۹ در قم بود. وی در تاریخ ۲۸ بهمن سال ۱۳۶۳، در حالی که به عنوان کادر نیروی زمینی ارتش مشغول انجام وظیفه بود، به شهادت رسید و نامش در زمره شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی ایران ثبت گردید. مزار این شهید عزیز در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم قرار دارد.

بسیجی شهید «عباس پاینده» فرزند مصطفی سال ۱۳۶۴ در عملیات کربلای چهار- نهر خین – به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از ماه‌ها مفقودیت تفحص شد و پس از تشییع باشکوه در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) به خاک سپرده شد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات