خبرهای داغ:

افتتاح ۱۰ طرح صنعت توزیع برق شهرستان شاهرود در هفتمین روز دهه فجر

شاهرو_۱۰ طرح صنعت توزیع برق این شهرستان با مبلغ ۸۵ میلیارد و ۹۰۹ میلیون ریال در چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۱۸۶۸۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
افتتاح ۱۰ طرح صنعت توزیع برق شهرستان شاهرود در هفتمین روز دهه فجربه گزارش خبرنگار بسیج، در مراسم افتتاح همزمان پروژه‌های عمرانی شهرستان شاهرود که با حضور استاندار سمنان همراه بود، ۱۰ طرح صنعت توزیع برق این شهرستان با مبلغ ۸۵ میلیارد و ۹۰۹ میلیون ریال در چهل و دومین بهار انقلاب اسلامی افتتاح شد.
چهار طرح احداث ۱۹ هزار و ۲۷۰ متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط هوایی و زمینی و نصب ۱۱ ایستگاه هوایی توزیع برق در بیارجمند، روستای طرود و رینگ خط بین روستای قلعه نو تا روستای قلعه عبدا… و خط واقع در صحرای جلالی سمت چاه‌های شرب به مبلغ ۵۱ میلیارد و ۷۹۵ میلیون ریال، به عنوان طرح‌های افتتاحی محسوب می‌شوند.
دو طرح بهینه سازی ۹ هزار و ۳۱۸ متر شبکه‌های توزیع برق در روستا‌های قلعه عبدا...، مزج و ورودی روستـای قهج با اعتبـار هشـت میلیارد و ۲۴۷ میلیون ریال و طرح بهسازی ۱۰ دستگاه پست هوایی به ظرفیت یک هزار و ۳۲۵ کیلوولت آمپر با هزینه پنج میلیارد و ۲۷۶ میلیون ریال، از جمله طرح‌های قابل افتتاح به شمار می‌روند.
طرح تامین برق روستای چاه مرعی به مبلغ ۱۳ میلیارد ریال، طرح احداث و اصلاح شبکه توزیع برق و نصب پست عمومی جدید در خیابان شعبه نفت کلاته خیج به قدرت ۱۰۰ کیلوولت آمپر با اعتبار یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال و طرح نصب تجهیزات جهت هوشمندسازی شبکه با هزینه شش میلیارد و ۱۵۱ میلیون ریال، در زمره طرح‌های افتتاحی هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها