رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشتخوار در گفت‌وگو با «بسیج» تاکید کرد؛

ضرورت شناخت و شناساندن انقلاب اسلامی ایران به نسل‌های سوم و چهارم

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشتخوار نسبت به ضرورت شناخت و شناساندن انقلاب اسلامی ایران به نسل‌های سوم و چهارم تاکید کرد و گفت: اگر این مهم غفلت شود، دروغ‌ها به‌جای حقیقت خواهند نشست.
کد خبر: ۹۳۱۸۷۸۲
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸
حسینعلی آذرشیب در گفت‌وگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام‌الله دهه مبارک فجر در چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، گفت: آن روز که جهان میان شرق و غرب مادی تقسیم‌شده بود و کسی گمان یک نهضت بزرگ دینی را نمی‌برد، انقلاب اسلامی ایران، باقدرت و شکوه پا به میدان نهاد، چهارچوب‌ها را شکست و کهنگی کلیشه‌ها را به رخ دنیا کشید، دین و دنیا را در کنار هم مطرح کرد و آغاز عصر جدیدی را اعلام کرد.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با سایر انقلاب‌های دنیا متفاوت است، اظهار داشت: برای همه‌چیز می‌توان طول عمر مفید و تاریخ‌مصرف فرض کرد، اما شعار‌های جهانی این انقلاب دینی از این قاعده مستثنی است، آن‌ها هرگز بی‌مصرف و بی‌فایده نخواهند شد، زیرا فطرت بشر در همه عرصه‌ها با آن سرشته است.

وی در تکمیل این مطلب افزود: آزادی، اخلاق، معنویت، عدالت، استقلال، عزت، عقلانیت، برادری هیچ‌یک به یک نسل و یک جامعه مربوط نیست، تا در دوره‌ای بدرخشد و در دوره‌ای دیگر افول کند.

حجت‌الاسلام آذرشیب در ادامه با اشاره به‌ضرورت شناخت و شناساندن انقلاب اسلامی ایران به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب در کشور، بیان داشت: برای برداشتن گام‌های استوار در آینده، باید گذشته را درست شناخت و از تجربه‌ها درس گرفت، که اگر از این راهبرد غفلت شود، دروغ‌ها به‌جای حقیقت خواهند نشست و آینده مورد تهدید‌های ناشناخته قرار خواهد گرفت.

وی در تکمیل این مطلب با اشاره به دسیسه‌های دشمن در فضای مجازی و فعالیت و هزینه گسترده آنان در این حوزه، گفت: امروز نوجوان و جوان ما نیازمند، حضور آگاهانه در فضای مجازی است، که این موضوع مستلزم برنامه‌ریزی دقیق برای حوزه سواد رسانه و بهره‌مندی و حضور در این فضا توسط مسئولین و افراد دلسوز در کشور است
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار