خبرهای داغ:
رسول مظاهری
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان:
همه مردم که امکان حضور در راهپیمایی خودرویی و موتوری را دارند می‌توانند در این راهپیمایی شرکت کنند و افرادی که نمی‌توانند هم از برنامه‌های زنده استفاده کنند، در همه۱۰۶شهر راهپیمایی موتوری و خودرویی انجام می‌شود
کد خبر: ۹۳۱۸۸۵۵
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، محمدعلی احمدی صبح امروز در نشست خبری ۲۲ بهمن اظهار داشت: هنگامی که کتاب ابرقهرمان ایران من در شبکه شاد بارگذاری شد، با استقبال خوبی مواجه شد و مسابقاتی از آن صورت گرفت که در دهه فجر مسابقات دانش‌آموزی انجام می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان عنوان کرد: برنامه مهمانی لاله‌ها در سراسر استان و شهرها و روستاها که شهید داشتیم انجام گرفت نهادها و دستگاه‌ها پای کار آمدند و پروژه‌های خوبی در سطح استان افتتاح شد.

بعد از دهه فجر نام مسؤولانی که همکاری نکردند را اعلام می‌کنیم

وی با بیان اینکه برخی مانند بسیج، سپاه، استاندار و... با قدرت به میدان آمدند، افزود: اما برخی اصلا و یا ضعیف در صحنه آمدند، وظیفه داریم از مسؤولانی که بزرگداشت انقلاب را دغدغه خودشان دانستند قدرشناسی کنیم اما نام کسانی را که به میدان نیامدند را هم پس از دهه فجر اعلام می‌کنیم.

احمدی تأکید کرد: هنوز دهه فجر تمام نشده و امید داریم در این روزهای باقی‌مانده افرادی که به واسطه انقلاب رشد کرده و مسؤولیت گرفتند، اقدامی انجام دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، بیان داشت: مسؤولی که حتی حاضر نشد در جلسه‌ای برای بزرگداشت دهه فجر شرکت کند، باید به مردم که ناظران اصلی مسؤولان هستند، معرفی شود، برخی ظرفیت‌های مهمی را از بین بردند که اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در سال‌های گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تصریح کرد: امسال مردم به دنیا نشان می‌دهند که با وجود کرونا و علی‌رغم بی‌تدبیری‌ها و فشارها همچنان پای انقلاب هستند، از آرمان‌های انقلاب فاصله نگرفتند و همه جنگ‌های رسانه‌ای را با حرکات خود خنثی می‌کنند.

احمدی گفت: ۱۹ بهمن‌ ماه روز تجلیل از نیروی هوایی و ۲۰ بهمن‌ ماه کمک مؤمنانه و اوج فعالیت‌های گروه‌های مردمی، خیریه‌ها، بسیج، بسیج سازندگی و ... برای کمک مؤمنانه است.

در سطح استان نورافشانی رأس ساعت۲۱ روز ۲۱ بهمن‌ماه انجام می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان اعلام کرد: ۲۱ بهمن‌ ماه ساعت ۲۱ بانگ تکبیر بالای بام منازل، حسینیه‌ها و مساجد و... و نورافشانی در سطح استان صورت خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: مناطق مختلف قبل از ساعت ۲۱ جشن‌های پراکنده خواهند داشت و در ساعت ۲۱ نورافشانی انجام می‌گیرد، برای نورافشانی از سوی کارگروه نیروهای مسلح در مرکز استان توسط سپاه پاسداران و در شهرستان‌ها نیز نیروی انتظامی انجام می‌گیرد، علاوه بر آن شهرداری‌ها و شهرداری اصفهان به طور خاص در نقاط مختلف به این امر اقدام خواهد کرد.

احمدی اظهار کرد: دهیاری‌ها در سطح روستاها فعال شدند و در ۱۵ نقطه توسط شهرداری اصفهان و فعالان فرهنگی و بسیج هم نورافشانی صورت خواهد گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: فعالیت صدا و سیما به صورت خاص در روز ۲۲ بهمن به گونه‌ای خواهد بود که افرادی که توانایی حضور در برنامه‌های حرکت محور را ندارند، از برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی استفاده کنند، صدا و سیما در مرکز و استان برنامه‌های ویژه‌ای را پیش‌بینی کرده‌اند.

اعلام آدرس راهپیمایی اینترنتی

وی با بیان اینکه راهپیمایی مجازی پیش‌بینی شده که آدرس آن fajr.ccoip.ir است، افزود: افراد می‌توانند در این راهپیمایی شرکت می‌کنند و حتی شعارها را انتخاب کنند، بندهای قطعنامه در آن سامانه بارگذاری خواهد شد و به فضل الهی مردم در بستر فضای مجازی اعلام حمایت از انقلاب خواهند داشت.

احمدی تصریح کرد: پیشنهاد این بود که علاوه بر بستر فضای مجازی حرکاتی که منجر به اجتماع نشود را برگزار کنیم، این حرکت «راهپیمایی موتوری و راهپیمایی خودرویی» خواهد بود که عموم مردم می‌توانند در آن شرکت کنند.

همه مردم می‌توانند در راهپیمایی خودرویی و موتوری شرکت کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: همه مردم که امکان حضور در راهپیمایی خودرویی و موتوری را دارند می‌توانند در این راهپیمایی شرکت کنند و افرادی که نمی‌توانند هم از برنامه‌های زنده استفاده کنند.

وی تاکید کرد: اصل بر عدم اجتماع است و به همین دلیل تمرکز بر برنامه‌هایی است که به صورت سیال صورت می‌گیرد؛ در همه ۱۰۶ شهر راهپیمایی موتوری و خودرویی انجام می‌شود، در روستاها هم برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده است که در خود روستا این برنامه‌ها انجام گیرد.

احمدی توضیح داد: در شهر اصفهان هم حرکت راهپیمایی موتوری و خودرویی از میدان لاله تا پل‌ غدیر و پل‌های دفاع مقدس است که مردم با وسیله شخصی خود در آن شرکت می‌کنند، ابتدای مسیر از میدان لاله است که در طول مسیر هم امکان الحاق افراد به راهپیمایی ممکن است.

مردم در تزیین خودروها خلاق باشند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: شهروندان خودشان در تزیین خودرو خلاق باشند، اقلام تبلیغاتی پیش‌بینی شده که در روز راهپیمایی توزیع و نصب خواهد شد.

وی افزود: با رادیو هماهنگی صورت گرفته و برنامه‌های ۲۲ بهمن از جمله شعارها و قطعنامه از طریق رادیو برای اتومبیل‌ها پخش خواهد شد.

احمدی با بیان اینکه مناطق ۴، ۶ و ۱۰ شهرداری اهتمام ویژه‌ای برای برگزاری این رویداد خواهند داشت، افزود: برای راهپیمایی موتوری هم اساس کار بر آن گذاشته شده است که مبادی راهپیمایی سال‌های گذشته مورد توجه قرار بگیرد، مسیرهای هفتگانه به سمت گلستان شهدا خواهیم داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: مسیر شماره یک از حرم زینبیه، مسیر شماره ۲ از میدان شهید علیخانی، مسیر شماره ۳ از امام زاده ابوالعباس خوراسگان، مسیر شماره ۴ از پل شهرستان، مسیر شماره ۵ از مسجدالمهدی مرداویج، مسیر شماره ۶ از مسجد جامع گورتان آتشگاه، مسیر شماره هفت از میدان ٩دی پیش‌بینی شده است.

وی افزود: از هفت مسیر معین، موتورسواران به میدان امام حسین(ع) رفته و از آنجا حرکت جمعی به گلستان شهدا خواهند داشت.

احمدی ابراز داشت: امسال هیچ برنامه اجتماعی که منجر به تشکیل اجتماع شود، نخواهیم داشت و برنامه‌ها از طریق رادیو تلویزیون و دستگاه‌های صوتی طول مسیر پخش خواهد شد، در طول مسیر مراسم هم برنامه‌هایی مانند حرکات نمایشی، گروه سرود، پرواز ۱۳۹۹ کبوتر و ... خواهیم داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: از تمامی شهروندان درخواست داریم نظم را رعایت کنند و امید است حرکت خوبی از اصفهان در سطح کشور و دنیا به نمایش گذاشته شود.

لطفاً ماسک بزنید، حتی در خودروهایتان

وی تصریح کرد: مردم حتماً پروتکل‌ها و اصول بهداشتی را رعایت کنند، حتی اعضای خانواده در داخل خودرو ماسک بزنند و تزیین موتور و خودرو داشته باشند.

احمدی با اشاره به برنامه کمک‌های مؤمنانه گفت: کمک‌های مومنانه از طرف سپاه که مهمترین آن آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیر عمد بود، صورت می‌گیرد، سخنرانی‌های مختلف داریم که از سوی رادیو و تلویزیون پخش خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بار دیگر با بیان اینکه اکثریت دستگاه‌ها پای کار آمدند، عنوان کرد: مجموعه‌های سپاه و بسیج به عنوان پیشگامان انقلاب نیروی انتظامی، مناطق شهرداری، فرهنگسراها و... به خوبی پای کار آمدند، چند دستگاه به طور خاص پای کار نیامدند که ظرفیت خوب مالی هم دارند، مثلا با توجه به تعداد بانک‌ها باید دید آیا به خوبی پای کار آمدند.

وی در خصوص حرکات دوچرخه‌سواران مانند موتورسواران گفت: دوچرخه‌سواری را با تشکل‌های خاص مثل فولاد هماهنگی کردیم، محدودیت طول مسیر و زمان باعث شده که فراخوان عمومی دوچرخه نداشته باشیم اما حتی اسکیت سواری هم به صورت محدود داریم، مسیر به خصوصی را معین نکردیم اما از دستگاه‌ها شرکت خواهند کرد‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها