مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان بوشهر در همایش علمی بسیج و مکتب شهید سلیمانی از کسب رتبه برتر کشوری توسط خانه نخبگان شهید مهدوی بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۹۰۲۶
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، غلامرضا هنرمند در این همایش گفت: زمانی راهبرد‌های ما بیرون از مرز‌ها تعیین می‌شدند و از آن جا برای ما تصمیم‌گیری می‌شد یعنی برنامه‌ریزان ما خارج از مرز‌ها قرار داشتند، اما همگان شاهدند که امروز ما به برکت پیروزی انقلاب اسلامی صاحب اندیشه، تفکر و پیشرفت‌های علمی شده‌ایم.
وی اظهار کرد: وقتی تاریخ را بررسی می‌کنیم مشاهده می‌کنیم که در سال ۱۳۵۶، ۵۰ درصد جمعیت ایران از نعمت خواندن و نوشتن محروم بودند، ولی امروز بیش از ۴ میلیون دانشجو در ایران وجود دارد.
این مقام مسئول در ادامه با اشاره به فعالیت‌های علمی بسیج استان بوشهر گفت: سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان بوشهر در راستای جذب و سازماندهی استادان دانشگاه‌ها اقدام به تشکیل خانه نخبگان علمی شهید نادر مهدوی کرده است که این خانه نخبگان توانسته است رتبه برتر کشوری را کسب کند که قرار است روز دوشنه ۲۰ بهمن در سطح کشور از این خانه نخبگان تقدیر شود.
مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان بوشهر تصریح کرد: خانه نخبگان شهید مهدوی بوشهر دارای کارگروه‌های مختلفی جهت جداسازی مشکلات و ارائه راهکار‌های لازم در این زمینه است.
هنرمند افزود: کارگروه مدیریت یکی از کارگروه‌های خانه نخبگان شهید مهدوی بوشهر است که در راستای فرهنگ‌سازی مدیریت انقلابی و جهادی بر مبنای دیدگاه‌های نظری و عملی شهید حاج قاسم سلیمانی اقدام به برگزاری جلسات متعددی نمود که در نهایت فراخوان ارسال مقاله همایش علمی بسیج و مکتب شهید سلیمانی توسط این کارگروه و با همکاری معاونت دانش و پژوهش سپاه امام صادق علیه السلام، مؤسسه قرآنی طا‌ها و دانشگاه آزاد اسلامی دلوار هم زمان با سال روز شهادت شهید سلیمانی اعلام شد.
وی اضافه کرد: بیش از ۷۰ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد که این مقالات مطابق قوانین و مقیاس‌های علمی مورد ارزیابی قرار گرفتند که از این تعداد ۱۰ مقاله به عنوان مقاله برتر انتخاب شدند.
خانه نخبگان استان بوشهر در سال ۱۳۹۶ با همکاری پارک علم و فناوری خلیج فارس و با هدف توسعه اشتغال دانش بنیان روستایی شروع به فعالیت کرد.
اعضای تشکیل دهنده این نهاد علمی، اساتید دانشگاه خلیج فارس، پژوهش‌گران، مخترعین و مبتکرین برتر استانی و تعدادی از مسئولین ادارات دولتی مرتبط با مسائل علمی هستند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات