به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک و فرخنده فجر و میلاد حضرت زهرا(س) از ۱۳ مادر شهید در مسجد صاحب الزمان(عج) سعدی شمالی زنجان تکریم شد.
کد خبر: ۹۳۱۹۰۷۴
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ یادواره شهدای انقلاب و شهدای بمباران سعدی شمالی و یادواره ۴۱ شهید زن استان زنجان همراه با تجلیل از ۱۳ مادر شهید به مناسبت روز مادر از سوی هیات امنا و خیرین مسجد سعدی شمالی زنجان برگزار شد.

سرهنگ بازرگانی به عنوان سخنران و سعید حیدری به عنوان مولودی خوان در مراسم حضور داشتند همچنین این مراسم با حضور نماینده، ولی فقیه و امام جمعه زنجان، مسئولان بنیاد شهید و همکاری صدا و سیمای استان زنجان، خانواده‌های محترم شهدای منطقه سعدی شمالی و خانواه‌های مدافعان حریم اجرا شد.

یادواره ۴۱ شهید زنجان با همکاری پایگاه مقاومت بسیج حورا و حوزه مقاومت شهیده سیاری شهرستان زنجان و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

همچنین همزمان با ایام الله دهه فجر اصحاب مسجد صاحب الزمان (عج) سعدی شمالی زنجان با خانواده شهدا دیدار و از مادران و همسران شهدا تجلیل کردند.

نشست عقیدتی و سیاسی با موضوع دهه فجر و میلاد کوثر و گرامیداشت مقام مادر، الگوپذیری از مادران شهدا و با سخنرانی آقای هادی‌نژاد در دیداری در منزل سردار شهید منصور سودی انجام شد.

در این دیدار از مادر شهید بهرام اوجاقی و همسر شهید عبدالله امیرفضلی و مادر شهید منصور سودی تجلیل شد و ادامه مراسم با ذکر مصیبتی توسط مداح به پایان رسید.
ارسال نظرات