حجت الاسلام نیک‌بین:

یادواره‌های شهدا یک رویداد بزرگ فرهنگی است

نماینده شهرستان‌های بردسکن، کاشمر، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی گفت: یادواره‌های شهدا خود یک رویداد بزرگ فرهنگی است که باید قدر بدانیم.
کد خبر: ۹۳۱۹۲۲۸
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام نیک ‌ین در یادواره شهدای شهر انابد که به همت حوزه مقاومت امام رضا (ع) وپایگاه‌های بسیج وبا همکاری دیگر مدیران در بخش با حضور خانواده‌های معظم شهدا ومدیران اجرایی در شهرستان در محل سالن شهید امام بخش انابد برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری این همایش‌ها و یادواره‌ها یک رویداد مهم فرهنگی برای مرکز بخش و شهرستان است که همه برای برگزاری آن نقش دارند.
 
نیک بین همچنین ثمره ایمان و اخلاص را حرکت جهادی عنوان کرد و افزود: در عرصه‌های مختلف، پیروزی از آن کسانی است که حرکت جهادی داشته باشند.
 
وی افزود: آنچه باعث می‌شود استعمار و استکبار جهانی در نقشه‌های نظامی خود دچار تردید شود همین اتکا به توانمندی‌های داخلی و تقویت روحیه جهاد و مقاومت در جامعه است.
 
نماینده مردم بردسکن، با اشاره به موقعیت کنونی کشور افزود: دشمنان اسلام که در ۸ سال نبرد با رزمندگان ایران موفق نشدند، امروز با تحریم و فشار اقتصادی، قصد ضربه زدن به ایران و ملت ایران را دارند که با حضور این مردم که در ۴۲ سال گذشته همیشه درصحنه بوده اند این دوران سخت اقتصادی را نیز سپری وتوطئه‌های دشمنان را خنثی خواهند نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار