توزیع ۴۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان توسط بسیج سازندگی سپاه بردسکن

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گفت: همزمان با دهه مبارک فجر و میلاد حضرت زهرا (س) ۴۰ سری جهیزیه به نوعروسان توسط بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج بردسکن با اعتبار ۴۶۰ میلیون تومان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۱۹۲۳۰
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ علیرضا جنیدی در مراسم جشن میلاد کوثر و توزیع ۴۰ سری جهیزیه که با حضور امام جمعه، فرماندار، معاونت فرمانداری، نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه و سایر مسئولین ادارات شهرستان که درم حل سالن ۹ دی بردسکن برگزار شده اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۹ تا کنون ۴۷ سری جهیزیه با همکاری بسیج سازندگی ناحیه سپاه و کمیته امداد شهرستان به نوعروسان توزیع شده است.
 
وی با بیان اینکه توسط سپاه ناحیه بردسکن تا کنون ۵ سالن ورزشی در مناطق مختلف شهرستان احداث شده است افزود: درحوزه اقدامات جهادی کار‌های بسیارخوبی توسط سپاه در سطح شهرستان انجام شده است که در راستای اقتصاد مقاومتی کمک‌های موثری را به دولت داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن از توزیع ۷ هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی توسط سپاه شهرستان طی یک سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری در راستای اجرای کمک‌های مومنانه الحمدالله کار‌های بسیار خوبی در سطح شهرستان با کمک خیرین در غالب رزمایش همدلی انجام شده است.
 
جنیدی همچنین از کمک به ساخت ۲۰ منزل مددجوی کمیته امداد، ساخت ۳ منزل مسکونی کامل در مناطق محروم خبر داد و گفت: در حال حاضر ۳۵ صندوق قرض الحسنه اشتغال روستایی با هدف ایجاد اشتغال خانگی روستایی ایجاد شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها