خبرهای داغ:
مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: روز ۱۹ بهمن نقطه عطفی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تیر خلاصی به رژیم منحوس پهلوی بود.
کد خبر: ۹۳۱۹۲۳۷
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
 به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر خواجه فرد مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع در مراسم تجلیل از کارکنان نیروی هوایی شاغل در این سازمان ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و  روز نیروی هوایی  گفت: روز ۱۹ بهمن به دلیل نقش مهم و تأثیر گذار خود در پیروزی انقلاب، آن ظرفیت و گنجایش را دارد که از آن به عنوان نقطه عطف در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تیر خلاص به رژیم منحوس پهلوی نام ببریم.

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی اظهارداشت: ۱۹ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ روزی بود که نیروی هوایی با امام بیعت کرد و پیکره ارتش به سمت انقلاب حرکت کرد و قطعا این حرکت بر اساس درک و فهم عمیق و شناخت از مولفه‌های انقلاب اسلامی بود چرا که شاهد بودیم کمتر از ۲ سال بعد از پیروزی انقلاب، در شرایطی که کشور آمادگی پذیرش جنگ به این گستردگی را نداشت؛  بنا به اذعان سران رژیم بعث عراق عاملی که باعث شد آنان حداقل در ۶ ماه اول جنگ به اهداف خودشان نرسند نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

وی افزود:  بعد از ۴۲ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان نیرو‌های هوایی درخصوص برجام فرمودند: «امروز دیگر برای ما کسی شرط و شروط تعیین نمی‌کند، شرط جمهوری اسلامی ایران در خصوص برجام این است که آن کسانی که برجام را نقض کرده اند دوباره به برجام برگردند و تعهدات خودشان را به طور کامل انجام دهند و ما راستی آزمایی می‌کنیم و در صورت مثبت بودن راستی آزمایی، تعهدات خودمان را انجام می‌دهیم» و  این نشان دهنده قدرت واقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

امیر خواجه فرد تصریح کرد:  ایران امروز متفاوت خواهد بود و انشاءالله   مشکلات اقتصادی که بر جامعه حاکم شده با تلاش و کوشش و همدلی و وحدت کلمه برطرف خواهد شد.

امیر سرتیپ خواجه فرد با بیان اینکه ما در سازمان صنایع هوایی مفتخریم یکی از عمده‌ترین نهاد‌های بهره بردار محصولات و تولیدات صنایع هوایی، نیروی هوایی ارتش می‌باشد خطاب به کارکنان سازمان هوایی گفت: قطعا در آینده به قله‌های رفیع در این صنعت که وظیفه درون سازمانی ما است دست خواهیم یافت وتک تک کارکنان  در این پیروزی‌ها سهیم هستید و انشاءالله   این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها