همزمان با ایام الله دهه فجر

دیدار دانش آموزان بسیجی با آیت الله علوی گرگانی

بسیجیان حوزه یک بسیج دانش آموزی شهید فهمیده با حضرت آیت الله علوی گرگانی مرجع عالیقدر جهان تشیع دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۱۹۳۱۷
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با ایام الله دهه فجر بسیجیان حوزه یک بسیج دانش آموزی شهید فهمیده با مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله علوی گرگانی دیدار کرده و از توصیه‌های ایشان بهره‌مند شدند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر گفت: شما دانش آموزان باید در حفظ ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی شهید فهمیده و شفیعی‌ها را الگو خود قرار داده و پیرو، ولی فقیه باشید.

وی در نیز بیان کرد: دانش آموزان امروز مسئولین فردا هستند و باید تربیت درست انقلابی و اسلامی ببینند تا فردای کشور را به نحو احسن بسازنند لذا توصیه می‌کنم هروز قرآن را با معنی بخوانید و سعی کنید آن را سرمشق رفتار خود کنید.

آیت الله علوی گرگانی در پایان نیز خاطر نشان کرد: کادر سازی برای انقلاب و نظام از جمله مهمترین وظایف بسیج دانش آموزی هست که آینده نظام را تائین می‌کند.


سپس علیرضا سقایی فرمانده حوزه یک بسیج دانش آموزی شهید فهمیده نیز به بیان نقش دانش آموزان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: ما تلاشمان در شجره طیبه بسیج تربیت دانش آموزان تراز انقلاب است سعی ما این است که دانش آموزان بسیجی را سربازان آینده ولایت و امام زمان آموزش دهیم.

انتهای پیام/افراسیابی
ارسال نظرات