نشست روشنگری سیاسی همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با حضور برخی از فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج دستگاه های اجرایی شهرستان سمنان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۱۹۳۵۲
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، نشست روشنگری سیاسی همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با حضور برخی از فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج دستگاه های اجرایی شهرستان سمنان در سالن جلسات بانک ملی استان سمنان با سخنرانی دکتر عبداللهی فرد برگزار گردید.

در این نشست که به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شد، عبداللهی فرد کارشناس سیاسی در خصوص دستاورد‌های انقلاب اسلامی در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: رهبر انقلاب دهه فجر را ولادت امامت در کشور دانستند و فرمودند؛ ۲۲ بهمن برای ملت ما در حکم عید فطر، عید قربان، عید غدیر و نوروز واقعی است و باید مانند اعیاد مذهبی گرامی داشته شود.

وی افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی و تبیین رویکرد امام راحل است و  مدیریت جامعه باید تحرکی جدی در حوزه خودکفایی اقتصادی را در دستور کار خود قرار دهند.

عبداللهی فرد خاطر نشان ساخت: مردم خودشان انقلاب را پدیدار کردند و سبب پایداری انقلاب نیز خود مردم خواهند بود. سپاه نهادی انقلابی و برآمده از مردم است و همیشه در سختی‌ها و مشکلات به عنوان پشتیبان و حامی عمل می‌کند.

این کارشناس سیاسی افزود: علی رغم همه تهدیدات و محدودیت‌های استکبار جهانی، جبهه مقاومت روز به روز مقاوم‌تر و پایدارتر از گذشته در مقابل استکبار ایستاده است و درنهایت به هدف خود و پیروزی قطعی دست یافته است. برنامه‌ریزی انقلابی ملاک مسئولان و دست‌اندرکاران اجرایی قرار گیرد.

این هادی سیاسی همچنین عنوان کرد: مسئولان و دست اندرکاران باید به منظور حفظ روحیه انقلابی از دهه فجر برای روشنگری جامعه استفاده کنند.

گفتنی است در انتهای این سخنرانی جلسه پرسش و پاسخ در خصوص مسائل سیاسی و مسائل روز نیز برگزار گردید و حاضرین در جلسه سوالات و شبهات خود را پاسخ گرفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها