خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن:

بانوان عامل مهم و موثری در فرهنگ‌سازی جامعه هستند

رزن-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رزن بابیان اینکه بانوان عامل مهم و موثری در فرهنگ‌سازی جامعه هستند،گفت:روحیه اثرگذاری زنان در فرهنگسازی نسبت به مردان بالاتر است و می‌توانند نقش موثری در این زمینه ایفا کنند.
کد خبر: ۹۳۱۹۳۸۵
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳

بانوان عامل مهم و موثری در فرهنگ‌سازی جامعه هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام امیرعلی احمدزاد در جمع کارکنان و سربازان سپاه ناحیه رزن ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و ولادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: مادران در کانون خانواده و جامعه نقش تامین کننده نیازهای روحی را برعهده دارند.

وی افزود: مادران با توجه به توانایی که خداوند در وجود آنها قرار داده است می‌توانند نقش مهمی در ایجاد آرامش خانواده و تربیت فرزندان و نسل جامعه داشته باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رزن با اشاره به جایگاه والای حضرت زهرا (س) و شخصیت برجسته و الگویی ایشان گفت: بانوان ما با الگوگیری از زندگی ایشان باید در ایجاد سبک زندگی اسلامی بکوشند.

وی در ادامه با بیان اینکه بانوان عامل مهم و موثری در فرهنگ‌سازی جامعه هستند، تاکید کرد: با توجه به اینکه روحیه اثرگذاری زنان در فرهنگ سازی نسبت به مردان بالاتر است، می‌توانند با همت و اراده والا در زمینه‌های مختلف با همکاری یکدیگر نقش بسیار موثری در فرهنگ سازی ایفا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات