جشن گرامیداشت دهه فجر و میلاد حضرت زهرا(س) به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید فروغی حوزه 216حضرت زکیه(س)برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۱۹۴۵۵
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید فروغی حوزه 216 حضرت زکیه(س) اظهار داشت: بسیجیان پایگاه مقاومت بمناسبت فرا رسیدن میلاد بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام دهه ی فجر، جشن و سخنرانی توسط اساتید حوزه و دانشگاه و هم چنین مدیحه سرایی در وصف بانوی بزرگ اسلام در جمع خواهران بسیجی برگزار شد.

وی افزود: الگو قرار دادن حضرت در تمام مراحل زندگی رکن اصلی یک بانوی ایرانی است و حجاب اسلامی، تعلیم و تربیت فرزندان صالح در جامعه ی یکی دیگر از وظایف مادران نمونه ی کشور است .

وی تصریح کرد: برگزاری اردوی جهادی در قالب دوخت کیف پارچه ای برای رسیدن به اشتغالزایی زنان خانه دار و از این قبیل کارگاه ها یکی از اهداف بسیج است، کارگاه قالی بافی این پایگاه در طول یک سال توانسته آموزش های لازم برای متقاضیان را رایگان در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید فروغی گفت: بسیجیان آئین تقدیر از مدافعان سلامت در مراکز بهداشت را در این ایام با سعادت اجرا و غبارروبی مزار شهداء و تجلیل از مقام بلند شهیدان و دیدار از مادران شهداء دیگر برنامه های این پایگاه بوده و هم چنین با توزیع ماسک و شاخه گل توسط خواهران بسیجی در محل شادی خود را با دیگران تقسیم کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها