خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز از اجرایبیش از ۱۱۲۰ برنامه توسط این ناحیه در چهل و دومین سالگرد فجر انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۹۴۷۴
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶

سرهنگ مجید علیپور، فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز در گفت‌وگو با خبرنگاربسیج در شیراز، با اعلام اینکه این ناحیه 1127 برنامه را در چهل و دومین سالگرد فجر انقلاب اسلامی در شیراز اجرا می‌کند، در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی درطول 42 سال گذشته، اظهارداشت: انقلاب اسلامی با درنظر گرفتن همه مشکلات و دشمنی‌ها و تحریم‌ها و محدودیت‌ها و منابع و امکانات، توفیقات فراوانی را در زمینه‌های مختلف کسب کرده است، روحیه خودباوری و اعتماد به نفس آحاد مردم، انس و الفت زایدالوصفی را در بین نخبگان، دانشجویان، دانش‌آموزان و مسئولین ایجاد کرده و در سایه این تلاش‌های صورت گرفته و توکل بر لطف و عنایاتی که خداوند قادر متعال شامل حال ماکرده است، این توفیقات را به‌دست آورده‌ایم.

سرهنگ علیپور گفت: مادر صنایع نظامی، امروز صاحب قدرت بازدارندگی بسیار عظیمی هستیم که دشمن را در محاسبات خودش غافلگیر کرده است.

به گفته وی، در حوزه مسایل پزشکی یک زمانی پزشکان خارجی ویزیت عمومی را انجام می‌دادند، ولی امروز در حوزه‌های مختلف پزشکی، پیچیده‌ترین درمان‌ها در ایران اسلامی انجام می شود.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز معتقد است که در حوزه مسایل هسته‌ای هم دستاوردهای بزرگی، از غنی‌سازی هسته‌ای و ساخت سانترفیوژها گرفته تا راه‌اندازی راکتور آب سنگین اراک و صنایعی که از قبل مسایل هسته‌ای به عنوان صنایع راهبردی است را داریم که توسط دانشمندان هسته‌ای و رشته‌های مرتبت به دست آمده است.

وی ادامه داد: در علوم نانو تکنولوژی مانند علومی که در انحصار چند کشور خاص است، در سایه‌ی خودباوری، مسئولین و جوانان علی‌رغم همه سختی‌ها و مشکلات، ایران اسلامی را در سکوهای برتردنیا قرار داده‌اند.

وی در ادامه، در تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده این ناحیه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، گفت: بیش از 1120 برنامه توسط ناحیه بقیه‌الله و با مشارکت حوزه‌ها و پایگاه‌های این ناحیه در دهه ی فجر 1399 اجرایی می‌شود که از بین این برنامه‌ها، 60 برنامه به عنوان برنامه‌های شاخص و ویژه است.

سرهنگ علیپور، شعار محوری دهه فجر 99 امسال را "انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر چون کوه استوار" عنوان کرد و تأکید کرد:این شعار در تمامی این برنامه‌ها در سر لوحه برنامه‌ها و اقدامات قرار دارد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز ادامه داد: از جمله برنامه‌های شاخص این دهه، رزمایش الی‌بیت‌المقدس 10به مدت 10 روز است که در کلیه‌ی محلات و با محوریت گردان‌های بیت‌المقدس، امام علی، و کوثر، با هدف ایجاد امنیت پایدار و مردمی انتجام می گیرد.

وی افزود: نمایشگاه‌های مختلف با موضوع انقلاب و دستاوردهای آن، ویزیت رایگان پزشکان بسیجی به مردم با همکاری مراکز درمانی و بسیج جامعه پزشکی، راه‌اندازی ایستگاه‌های سلامتی، مسابقات ورزشی، اجرا و نمایش تاتر، گروه سرود خیابانی، افتتاح پروژه‌های عمرانی با موضوع محرومیت‌زدایی، جهاد اهدا خون که از هفته بسیج شروع شده، راه‌اندازی کارناوال شادی در سطح شهر شیراز، مراسم غبارروبی مزار مطهر شهدا، مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س)، تداوم رزمایش‌های کمک مومنانه با تهیه و توضیع 3 هزار بسته معیشتی، 40 هزار بسته بهداشتی، توزیع تبلت در بین دانش‌آموزان نیازمند، توضیع 13 سری جهیزیه برای زوجین جوان در قالب رزمایش کمک مومنانه با کمک خیرین در سطح سپاه بقیه‌الله شیراز، از جمله دیگر برنامه‌های شاخص است.

وی افزود: مرحله دوم آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد که در مرحله اول 27 زندانی در سالروز شهادت سردار سلیمانی با عنوان نذر رهایی شروع شده بود، در دهه فجر با همت خیرین از طریق ستاد دیه و با همکاری سپاه بقیه‌الله(عج) ادامه پیدا می‌کند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار