خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده ناحیه امیرالمومنین شهر جدید صدرا، از اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه در این ناحیه جدیدالتاسیس به مناسبت دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۹۴۹۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹

سرهنگ علی همتی سروستانی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شیراز، اظهار داشت: در دهه فجر امسال که اولین دهه فجر این ناحیه جدید‌التاسیس است، بالغ بر 150 برنامه اجرا می‌شود.

به گفته وی محوری‌ترین برنامه‌های دهه فجر در ناحیه امیرالمومنین(ع)، شرکت در رزمایش بزرگ الی‌بیت‌المقدس است که به مدت 10 روز در دهه مبارکه فجر در حال اجراست.

سرهنگ همتی سروستانی افزود: برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، و هنری، توسط پایگاه‌های مقاومت در این دهه برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: با حضور، فرمانده سپاه فجر فارس، افتتاح خانه ورزش‌های رزمی، افتتاح کارگاه خیاطی با ظرفیت اشتغال‌زایی برای 50 نفر از زنان با اولیت سرپرستی خانوار، کلنگ‌زنی حوزه شهید اسکندری در فاز 2 شهر جدید صدرا، و آغاز به کار گلخانه با کشت گیاهان دارویی در اردوگاه شهید سلیمانی ناحیه امیرالمومنین(ع) را در این دهه داریم.

فرمانده ناحیه امیرالمومنین شهر جدید صدرا گفت: در روز 22 بهمن، همانند همه شهرستان‌های استان، رژه موتوری و خودرویی از میدان امام رضا(ع) قبور مطهر شهدای گمنام و در انتها قرائت قطعنامه را داریم.

سرهنگ همتی سروستانی تصریح کرد: در دهه مبارک فجر، ناحیه امیرالمومنین(ع) شهر جدید صدرا، بیش از 700 بسته معیشتی و بهداشتی را با همت پایگاه‌های مقاومت تهیه و توزیع کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها