خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار:

پرورش و تربیت نیروهای تراز انقلاب در محوریت عملکرد بسیج دانش‌آموزی قرار دارد

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با تأکید بر اینکه امروز جنگ بر سر ایده و عقیده است، گفت: پرورش و تربیت نیروهای تراز انقلاب در محوریت عملکرد بسیج دانش‌آموزی قرار دارد.
کد خبر: ۹۳۱۹۵۳۶
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، ایرج گلینی در آئین اختتامیه جشنواره سرو سرخ اظهار داشت: جنگ امروز، جنگ ایده و عقیده است و یکی از نقطه‌هایی که دشمن بر روی آن تمرکز کرده، نوجوانان و جوانان ایران اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه هدف دشمن، از بن بردن اعتقادات و آرمان‌های انقلابی در جوان و نوجوان ایرانی است که در این راه تمام تلاش خود را به کار بسته، تصریح کرد: موضوع پرورش و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب اسلامی در آموزش‌وپرورش، یکی از اهداف مهم بسیج است که در محوریت عملکرد بسیج دانش‌آموزی قرار دارد.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با اشاره به اینکه اهمیت پرورش و تربیت از آموزش بالاتر است، ابراز کرد: دانش‌آموزی که ازلحاظ آموزشی به مدارج عالیه دست پیدا می‌کند، اگر ازلحاظ پرورشی و تربیتی به تعامل نرسیده باشد، هیچ ارزشی برای جامعه ندارد و دستاورد علمی خود را در اختیار بیگانگان قرار می‌دهد.

گلینی بابیان اینکه عرصه فضای مجازی و نقش دانش آموزان و جوانان در مواجهه با خطراتی که دشمن در فضای مجازی ایجاد می‌کند؛ خیلی مهم است، گفت: و با برنامه‌های غنی و فعالیت بسیار خوب در فضای مجازی که برگرفته از اندیشه‌های شهدا و شهید سلیمانی تحت عنوان پویش سردار سلیمانی، بسیاری از این خطرات را، دانش آموزان می‌توانند خنثی کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، در پایان این مراسم از برگزیدگان جشنواره و پویش شهید سلیمانی تقدیر شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها