ارسال 510 اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر استان سمنان

جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: 510 اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر استان سمنان ارسال شد و 34 اثر به عنوان برتر انتخاب شدند.
کد خبر: ۹۳۲۱۵۰۲
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سرهنگ پاسدار منصور شوقانی جانشین فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در آئین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان سمنان گفت: 510 اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر استان سمنان ارسال شد و 34 اثر به عنوان برتر انتخاب شدند.

وی افزود: امروز باید توجه داشته باشید که مهمترین اولویت جمهوری اسلامی موضوعاتی نظیر اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن شناسی، جنگ نرم  است که شما اصحاب رسانه استان به عنوان افسران جنگ نرم باید در حوزه بصیرت افزایی در این موضوعات فعال باشید.

او ادامه داد: امروز وظیفه ی همه ی ما جهاد تبیین و تحکیم معارف انقلاب اسلامی ایران برای مردم ایران اسلامی و مردم دنیا است.

حجت الاسلام توکلیان مدیر کل صداوسیمای مرکز استان سمنان در اختتامیه این جشنواره گفت:اگر واژه های سخت انقلاب را به شکل مناسب برای مردم تعریف و ترسیم شود تا با عمل به آن به دینشان آگاهی پیدا کنند.

وی افزود: هدف از انقلاب به دست امام خمینی (ره) زنده نگه داشتن دین بود و  اصحاب رسانه باید تلاش کنند تا این واژه ها را به شکل مناسب برای مردم تفسیر کنند و این اقدام بزرگترین خدمت به فرهنگ است.

او ادامه داد: امروز هدف ما در جامعه فرهنگی و هنری ،تعریف صحیح انقلاب برای مردم و رفع شبهه های آن برای مردم است.

فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این مراسم گفت: جنبه های فرهنگی شهید حاج قاسم سلیمانی در عرصه خدمت رسانی به فرهنگ  برای مردم به روشنی تبیین نشده چرا که به عنوان مثال ایشان بنیانگذار بسیاری از مراکز فرهنگی کشور بوده و مردم از آن بی اطلاع هستند.

گفتنی است در پایان این مراسم از 34 نفر از افرادی که در حوزه های مختلف برتر شدند تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار