فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: وحدت کلمه خوشبختانه در منطقه موج می‌زند.
کد خبر: ۹۳۱۹۵۵۷
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری امروز در نشست صمیمی ائمه جمعه و جماعات شهرستان نقده، اظهار کرد: 11 سپتامبر توطئه‌ای برای نابود برخی کشورهای اسلامی از جمله ایران بود، اما اقتدار نظامی و رهبری انقلاب اسلامی مانع اجرای نقشه‌های دشمن شد.

وی گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند جان بولتون خبیث، دو سال پیش عنوان کرد که ایرانی‌ها نمی‌توانند جشن 40 سالگی انقلاب را بگیرند، چون ما در تهران خواهیم بود و امروز باید پرسید که آن‌ها که با خفت و خواری اخراج شدند، کجا هستند؟

این مسئول افزود: بی تردید تفکر انقلابی به خواست خدا خواهد ماند و دشمنان نابود خواهند شد چرا که این وعده خداوند است.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان‌غربی بیان کرد: مرحبا بر امتی که 42 سال صبوری کردند و به اندازه تاریخ 400 ساله گذشته ایران و امروز انقلاب اسلامی در 42 سالگی به صلابت رسیده و برخلاف انقلاب‌های بزرگی که استحاله شدند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:  مقام معظم رهبری اجازه نداده اند که انقلاب اسلامی ذره‌ای  انحراف داشته باشد و اینکه استکبار به دلیل پایدار بودن اسلام و انقلاب از دست جمهوری اسلامی ایران زخم خورده و می‌نالد.

 شهسواری به یاس دشمنان تاکید کرد و بیان داشت:  11 سپتامبر توطئه‌ای برای نابودی برخی کشورهای اسلامی از جمله ایران بود اما اقتدار نظامی و رهبری انقلاب اسلامی مانع اجرای نقشه‌های دشمن شد و همه دیدند که دشمن از حوزه نظامی نتوانست غلبه کند.

 فرمانده سپاه شهداء آذربایجان‌غربی عنوان کرد: وحدت در تمامی شهرستان‌های استان باید سرلوحه فعالیت‌ها باشد و نباید اجازه داده شود که دشمن از کاری علیه ما استفاده کند.

 انتهای پیام

ارسال نظرات