فرمانده پایگاه بلال سپاه ناحیه ابوذر مشهد خبر داد:

تولید ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار ماسک توسط جهادگران بسیجی

فرمانده بسیج پایگاه بلال ناحیه ابوذر گفت: تولید ۱ میلیون ۲۰۰ هزار ماسک توسط جهادگران بسیجی، با همکاری قرارگاه امام رضایی‌ها (ع) در سطح مشهد تولید شد.
کد خبر: ۹۳۱۹۶۵۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
جواد مشهدی در گفتگو با خبرنگار بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: از بهمن ماه سال ۹۸ که هنوز ماسکی تولید نشده بود. ما حدود ۴۰ کارگاه ماسک را در سطح شهر مشهد و ۱۲۰ کارگاه را در سطح استان از طریق ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و قرارگاه امام رضا (ع) راه اندازی کردیم؛ که حدود ۱ میلیون ۲۰۰ هزار ماسک بوده که از این تعداد ۱۳۰ هزار ماسک را به صورت رایگان در حاشیه شهر توزیع کردیم.

وی افزود: برای اولین بار در سطح کشور توانستیم دستگاه تمام اتوماتیک ماسک ۳ لایه را در سطح مشهد به بهره برداری برسانیم، که دستگاه مربوطه را در حال حاضر فروخته ایم.

مشهدی اشاره کرد: ما وابسته به هیچ ارگانی نیستیم و تمام کار‌های ما خود جوش و با کمک خیرین انجام می‌شود، حتی نیرو‌های مهندسی پزشکی ما در بحث داروی کرونا ورود کرده و نتایج خوبی به دست آوردند.

مشهدی بیان کرد: ما توانستیم محلول ضد عفونی کننده انتی باکتریال نانو را تولید کنیم، که مورد تایید سپاه پاسداران کشور و وزارت دفاع بود. این کار بزرگ برای ما بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان هزینه در بر داشته که توسط خیرین صورت گرفته، ولی متاسفانه وزارت بهداشت مجوز تولید را به ما نداده است.

وی در ادامه گفت: در بحث کمک مومنانه ۱۰۰۰ بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۲۵۰ تومان از اول سال ۹۹ تا کنون توزیع کرده ایم؛ همچنین حدود ۲۲ سری جهیزیه کامل به نوعروسان نیازمند تحویل داده شده است، که سال گذشته ۴۵ سری جهیزیه تحویل شده است.

وی افزود: با تفاهم نامه‌ای که با مدیریت حوزه علمیه برقرار کردیم حدود ۷۰۰ مسجد را در روستا‌های اطراف مشهد از اسفند ماه تا پایان اردیبهشت ماه ضد عفونی کردیم. همچنین در رابطه با طرح مسجد سنگر سلامت و طرح شهید سلیمانی هم غربالگری انجام شد که در محدوده استحفاظی ما هیچ موردی از کرونا وجود نداشت.

وی در پایان تصریح کرد: بنا به دستور رهبر معظم انقلاب که پیر زنی اهل تسنن از ایشان تقاضای کمک کرده بود منزل ایشان در روستای شهوه صالح اباد ساخته شد. همچنین در بحث جهادی در مرز‌ها و مناطق محروم مرزی اهل تسنن طبق دستور ستاد اجرایی فرمان امام و منویات رهبری انقلاب به محرومین خدمات جهادی انجام می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها