خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه جوانرود در همایش پرچمداران بصیرت:

وحدت و همدلی رمز موفقیت ملت ایران در ۴۲ سال گذشته بود

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود گفت: وحدت، همدلی، یکپارچگی و تبعیت از ولایت فقیه رمز موفقیت ملت ایران در ۴۲ سال گذشته بوده و این کشور توانسته است با تکیه براین اصول بنیادین به قله‌های موفقیت و سربلندی برسد.
کد خبر: ۹۳۱۹۷۱۴
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ بهرام میرزایی روز دوشنبه در همایش پرچمداران بصیرت که با حضور روحانیون و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع جوانرود برگزار شد، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۲ ساله عمر مفید خود، افتخارات و دستاوردهای عظیم و بی‌بدیلی را مبتنی بر اصل ولایت فقیه ترسیم کرده است که همه ما باید با وحدت و همدلی از آن پاسداری کنیم.

وی توطئه های دشمنان برای شکست انقلاب را یادآور شد و اظهارداشت: انقلاب اسلامی با وجود همه توطئه‌های دشمنان هیچ گاه از حرکت متوقف نشده و مسیر تعالی و پیشرفت خود را طی می‌کند.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه نیز با تاکید بر بصیرت و آگاهی مردم در عرصه های مختلف گفت: اطاعت از ولایت وبصیرت و آگاهی رمز پیروزی ملت ایران در تمام صحنه ها است.

حجت الاسلام «شمس الله جلیلیان» بر ضرورت حفظ روحیه خودباوری در بین آحاد مرم تاکید کرد و افزود: باید با حل مشکلات اقتصادی، ‌ روحیه خودباوری را در نزد اقشار مختلف مردم و به خصوص جوانان تقویت کرد.

وی با بیان دستاوردهای انقلاب در عرصه های مختلف اظهارداشت: مشکلات اقتصادی و معیشتی نباید ما را از عظمت، بزرگی و دستاوردهای انقلاب غافل کند.

در پایان این همایش بصیرتی خانواده های ۲ شهید روحانی تجلیل شدند.

ارسال نظرات