معاون اجتماعی سپاه آمل در گفت و گو با بسیج مطرح کرد

اهدای لوازم خانگی به ۴۰ خانواده در مناطق آسیب پذیر / لزوم همکاری دستگاه های اجرایی برای حل مشکلات

ساری- معاون اجتماعی سپاه آمل از اهدای لوازم خانگی به ۴۰ خانواده در رضوان ۳۸ خبر داد و خاطرنشان کرد:با کمک بسیج جامعه پزشکی خدمات رایگان به این مناطق ارائه شد.
کد خبر: ۹۳۱۹۹۱۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
اهدای لوازم خانگی به ۴۰ خانواده در مناطق آسیب پذیر / لزوم همکاری دستگاه های اجرایی برای حل مشکلات
 
خبرگزاری بسیج ،سرهنگ سیدخلیل رضوی پیش از ظهر امروز در گفت و گوبا خبرنگار بسیج در آمل ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به شناسایی چهار منطقه آسیب پذیر شهرستان گفت:رضوان ۳۸، امت آباد، اسپیاری مصیبتان، چهار منطقه آسیب شهرستان هستند که شناسایی شدند و برای ساماندهی این مناطق فعالیت‌های موثری انجام شد، اما بخاطرمشکلات زیاد در این مناطق همکاری همه دستگاه‌های اجرایی لازم است.
 
 معاون اجتماعی سپاه آمل با بیان اینکه برای هر محله آسیب‌پذیر یک مدیر محله انتخاب کردیم، افزود:  100 منزل مسکونی خانه دارای مشکل هستند. برخی نیاز به تعمیر سطحی و برخی مشکل اساسی‌تر دارند؛ تامین لوازم سرویس بهداشتی تا سقف منازل دچار مشکل است که با نیرو‌های جهادی در تلاش رفع این مشکلات هستیم.
 
رضوی ادامه از اهدای لوازم خانگی برای  ۴۰ خانواده در رضوان ۳۸ هم خبر داد و خاطرنشان کرد:  بسته های آموزشی و فرهنگی هم برای خانواده در نظر گرفته شدو همچنین با کمک بسیج جامعه پزشکی خدمات رایگان به این مناطق ارائه شد.

معاون اجتماعی سپاه ناحیه امل با تاکید اینکه ورزش می‌تواند در پرورش رشد و استعداد‌های کودکان در این مناطق موثر باشد، گفت: ساکن ورزشی امت اباد، همچنین اهدای فوتبال دستی، پینگ پنگ و وسایلی از این قبیل به مناطق می‌تواند زمینه خوبی در استعدادیابی و پرورش اهالی داشته باشد.
 
رضوی برگزاری کلاس‌های آموزشی و روانشناسی را در فرهنگ سازی و کم شدن مشکلات خانوادگی این افراد تاثیرگذار دانست و افزود: حوزه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای با برگزاری مشاوره روانشناسی، ازدواج آسان و برگزاری کلاس‌های قرآنی در حوزه کودکان و بزرگسالان میتواند فعالیت‌های خوبی داشته باشد.
 
به گفته  رضوی تهیه سه گوشی اندروید برای دانش آموزان، پرداخت قبض آب و برق، اهدا و تعمیر لوازم خانگی، اهدای ۲۶۰ بسته معیشتی، داروی رایگان، ۱۰۰ بسته لوازم التحریر ،۳۰۰ بسته‌های بهداشتی و ۵۰ بسته معیشتی در رضوان ۳۸ از جمله کار‌هایی است که امور اجتماعی سپاه ناحیه آمل انجام داده است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار