ساری- فرمانده سپاه تنکابن گفت:پیشرفت‌های که در عرصه‌های علم وفن آوری، هسته‌ای، نظامی، موشکی داشته ایم قابل قیاس با قبل انقلاب نیست.
کد خبر: ۹۳۱۹۹۶۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
فرمانده سپاه تنکابن
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی رزمایش کمک مؤمنانه و مواسات با توزیع  ۴ هزاربسته معیشتی بین نیازمندان در سالن ۹ دی سپاه تنکابن برگزار شد.
 
سرهنگ حسن مهدوی فرمانده سپاه تنکابن  در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به اینکه انقلاب  اسلامی در دوران ۴۲ سال موجب عزت و اقتدار برای کشور شد، گفت:  عده‌ای بدنبال تحریف دستاورد‌های انقلاب اسلامی و تطهیر دوران پهلوی هستندوبه وابستگی اجانب افتخار می‌کنند، اما بامطالعه تاریخ گذشته و بررسی شعار‌های انقلاب اسلامی که اساسی‌ترین آن استقلال، آزادی جمهوری اسلامی بود به این نتیجه می‌رسیم که ایران قبل انقلاب در تصمیم گیری‌های کشور نقشی نداشته و وابستگی فکری به استکبار داشته است.

مهدوی با تصریح بر اینکه در دوران پادشاهان گذشته چقدر از خاک این سرزمین را بخشیدند و آخرین پاره‌ای که از سرزمین ایران توسط پهلوی جدا شد بحرین بوده است، افزود: آیا در دفاع مقدس وجبی از خاک کشور اسیر چنگال دشمن گردید؟ اما عده‌ای دنبال تحریف تاریخ هستند لذا با توجه به تذکرات رهبر معظم انقلاب  ما اجازه تحریف را نمی‌دهیم.

فرمانده سپاه تنکابن ادامه داد: پیشرفت‌های که در عرصه‌های علم وفن آوری، هسته‌ای، نظامی، موشکی داشته ایم قابل قیاس با قبل انقلاب نیست افتخار پرتاب موشک نقطه زن توسط جوانان ایران اسلامی این همان معنای عملی استقلال می‌باشد.

مهدوی با بیان اینکه تفاوت رژیم شاهنشاهی با جمهوری اسلامی ایران را میتوان به حضور مردم در انتخابات و رقم زدن سرنوشت خود برشمرد که نمونه بارز آن برگزاری متعدد انتخابات در کشور است اضافه کرد:  امروز ماباید قدر این جایگاه را بدانیم. افتخارات جمهوری اسلامی قابل قیاس با گذشته نیست و رسانه می‌تواند با آگاه سازی مردم این نقش را بخوبی ایفا کند.

فرمانده سپاه تنکابن با اشاره به اینکه مشکلاتی که در شکور است  بخشی از آن ناشی از سوء مدیریت می‌باشد، تاکید کرد:امروز مسئولین باید توجه اساسی به مردم نمایند وگرنه دچار آسیب می‌شویم.

مهدوی در پایان سخنان خود یادآور شد: ۱۲ مرحله رزمایش کمک مؤمنانه با توزیع ۲۹ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان برگزار شد که  این مرحله هم ۴ هزار بسته معیشتی به مناسبت  دهه فجر بین جامعه هدف توزیع می‌شود.

انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها