فرمانده سپاه عباس آباد:

عبور از شرایط سخت جوهره مدیریت انقلابی است

ساری-فرمانده سپاه عباس آباد در رزمایش کمک مومنانه گفت:جوهره مدیریت هنگامی نمایان می‌شود که یک مدیر بتواند شرایط سخت و بحرانی را مدیریت کند.
کد خبر: ۹۳۱۹۹۵۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
نهضت کمک مومنانه در عباس آباد+تصاویر
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مهرداد ابراهیم پور فرمانده سپاه عباس آباد، ضمن قدردانی از مشارکت مردم در رزمایش کمک مومنانه گفت: نکته برجسته در اجرای این طرح بزرگ و مردمی، عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری بوده است.

ابراهیم پور ضمن تاکید بر اهمیت ثابت قدم بودن در مسیر انقلاب  افزود: جوهره مدیریت انقلابی هنگامی نمایان می‌شود که یک مدیر بتواند شرایط سخت و بحرانی را مدیریت کند و مدیر نباید اجازه ویرانگر شدن خسارت در شرایط بحرانی را بدهد.

 ابراهیم پور در ادامه خاطرنشان کرد: همه آحاد جامعه اسلامی در این عرصه نیز به درستی ایفای نقش کردند و کوردلان خارجی، داخلی و معاندین نظام، همواره سعی کرده اند، وجهه گروه‌های جهادی و مردمی و مجموعه‌های خودجوش مردمی و فرهنگی را تخریب کنند.
 
نهضت کمک مومنانه در عباس آباد+تصاویر
فرمانده سپاه عباس آباد  به گسترده بودن جامعه هدف در کمک‌های مومنانه  اشاره کرد و افزود: شرایطی که در مبارزه با ویروس کرونا پیش آمد، کسب و کار اصناف را تعطیل و اقشار مختلف مردم را متضرر کرد، خیران پای کار آمدند و در این امر خداپسندانه شرکت کردند و این نیت خیرخواهانه و انسان‌دوستانه آنان قابل قدردانی است.
 
ابراهیم پور خاطر نشان کرد: در این رزمایش مردم عباس آباد وارد میدان شدند و به صورت مستمر به هموطنان نیازمند کمک کردند که استمرار یافتن این کمک‌ها یکی از اهمیت‌های والای این کار است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها