خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

انقلاب اسلامی مقدمه‌ای برای انقلاب جهانی است

غفاری گفت: برای آشنا شدن مردم آخرالزمان با فتنه‌ها به یک مقدمه نیاز است و آن مقدمه انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۳۱۹۹۵۳
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، غفاری کارشناس مسائل سیاسی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین در جمع خواهران بسیجی حوزه حضرت فاطمه (س) ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) بیان کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی حوادث بسیاری اتفاق افتاد که می‌توانست هر انقلابی را در جهان منجر به شکست کند، اما به مدد الهی این حوادث نه تنها آسیبی به این انقلاب نزد، بلکه باعث شد قامت انقلاب اسلامی راست‌تر و ریشه اش عمیق‌تر شود.

وی ادامه داد: اگر این انقلاب ریشه در اندیشه‌های الهی و ولایی نداشت چگونه می‌توانست در برابر این طوفان‌های سهمگین تاب بیاورد؟ این بزرگ‌ترین تفاوت ماهیتی انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌ها در جهان است، هرچه زمان جلوتر می‌رود استکبار جهانی بیشتر احساس حقارت می‌کند.

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه اظهار کرد: برخی مشکلات فرهنگی و اقتصادی، آرام آرام دل‌ها را دچار کدورت و آسیب می‌کند و این سوال پیش می‌آید که نکند اهداف انقلاب کنار زده شده باشد؟! حوادث موجود در این زمان اگر خوب تحلیل نشود ممکن است حتی در میان متدینین هم ایجاد یاس و ناامیدی کند، دشمن نیز به شدت در حال تلاش برای دامن زدن به افکار یاس آلود در اذهان عمومی است.

غفاری افزود: این انقلاب در واقع تمرینی برای آماده سازی نسل آخرالزمان برای ظهور است، این امت نیاز دارد تا در برابر مشکلات عدیده قرار گرفته و آب دیده شود تا ایمانش قوی و باصلابت شود و زمانی که امام عصر پا به عرصه ظهور گذاشت با تمام وجود پا در رکاب ایشان باشند. برای آشنا شدن مردم آخرالزمان با فتنه‌ها به یک مقدمه نیاز است و آن مقدمه انقلاب اسلامی ایران است.

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه به علت مخالفت قدرت‌های غربی با انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: آن‌ها می‌بینند که پرچم جمهوری اسلامی در پاکستان، افغانستان، یمن، سوریه، عراق و ... برافراشته شده و این انقلاب در تمام کشور‌های خاورمیانه تکثیر شده است؛ یک جریان دینی و انقلابی راه اندازی شده که در برابر استکبار جهانی ایستادگی می‌کند.

غفاری به دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران در این ۴۲ سال اشاره و بیان کرد: ایران اسلامی در عرصه عمرانی به توفیقات زیادی دست یافته است. در عرصه علمی در مهمترین رشته‌های پزشکی، نانو، تکثیر سلولی و ... در رتبه ۳ تا ۵ دنیا هستیم، در مسئله هسته ای، تنها کشوری هستیم که بدون اتکا به علم و دانش سایر کشورها، به دست دانشمندان جوان ایرانی به غنی‌سازی ۲۰ درصد رسیدیم. در عرصه نظامی نه تنها برترین کشور در منطقه خاورمیانه بلکه جزو پنج کشور اول دنیا در مسائل نظامی هستیم، جمهوری اسلامی ایران با اعتباری که به نسل جوان بخشید توانست به این موفقیت‌ها دست پیدا کند.

وی در پایان اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول این چهل و دو سال به قدری رشد کرده که روشنفکران غربی بر این باورند که اگر جلوی آن را نگیرند تا چند سال آینده باید بر حقانیت جمهوری اسلامی ایران مهر تایید بزنند. انقلاب اسلامی ایران با سند‌های روایی و آیات قرآنی یک ریشه کاملاً الهی دارد و جزو مشیت‌های قطعی خداوند است، بنابراین اگر همت کنیم و پای کار بایستیم به حول قوه الهی پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن مهدی موعود عجل الله خواهیم رساند.

۱۰۰۸/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها