بسیجیان با تمام قوا در خدمت نظام جمهوری اسلامی هستند

فرمانده پایگاه آسیه شهرستان سرخه گفت: بسیجیان با توان و اقتدار کامل و تحت فرمان ولی‌امر مسلمانان جهان در زمینه اعتلای فرهنگ ناب اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداشته‌اند.
کد خبر: ۹۳۱۹۹۷۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳

همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی سمیه ادهم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه ضمن اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به برکت خون شهداء به پیروزی رسیده است و تمامی آحاد جامعه مدیون خون شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم هستند، اظهار کرد: ایام الله مبارک دهه فجر، سرآغاز تجلی افتخار، عزت و حماسه ماندگار و الهام بخشی است که صفحه‎ای زرین در تاریخ حیات ملت ایران گشود و ایام مبارک دهه فجر و روز‌های گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور اراده، عزم، همدلی ملت ایران است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی به ما تولدی نوين بخشيده است و نظام زندگی ما را از آنچه كه قبلاً بود تغييری بنيادی داده است.

فرمانده پایگاه آسیه شهرستان سرخه با بیان اینکه نسل امروز باید نسبت به آنچه در دوران انقلاب اتفاق افتاده است آگاهی کاملی داشته باشند، گفت: باید تلاش کنیم تا جوانان جامعه را با اهداف و فلسفه پیدایش و شکل‌گیری انقلاب اسلامی آشنا کنیم.

ادهم خاطرنشان کرد: بسیجیان با توان و اقتدار کامل و تحت فرمان ولی‌امر مسلمانان جهان در زمینه اعتلای فرهنگ ناب اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداشته‌اند و در این زمینه همیشه آماده خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه دشمن اكنون سعي دارد با ترفندهايي نام و ياد امام راحل را از خاطره‌ها حذف كنند اما آنها بايد بدانند كه ملت مسلمان ايران، پايبند به آرمان‌ها و اهداف مقدس امام است و هرگز دست از اين آرمان‌ها برنمي‌دارند، افزود: دشمنان انقلاب هميشه براي رسيدن به اهداف خود نقشه‌ها و توطئه‌هاي مختلف را در نظر مي‌گيرند و اين مردم و مسئولان هستند كه بايد بيدارتر از گذشته بوده و با اتحاد و حفظ انسجام در برابر دشمنان داخلي و خارجي مقاومت كنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار