خبرهای داغ:

لازمه برقراری دین اسلام برپایی حکومت اسلامی است

مسوول دفتر ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: اگر می خواهید دین و اسلام بطور کامل اجرا شود؛ باید ابتدا حکومت تشکیل شود و در مرحله بعد حفظ حکومت از اوجب واجبات است.
کد خبر: ۹۳۱۹۷۵۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۱

همزمان با دهه مبارک فجر نشست بصیرتی با پاسداران و پایوران با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسین ابوالقاسمی مسوول دفتر ولی فقیه در سپاه ناحیه سرخه در سپاه ناحیه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین ابوالقاسمی ضمن تبریک یوم الله دهه فجر و تاکید بر اصول و نکات مطرح شده در بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: ما چندین انقلاب داریم، بزرگترین انقلاب، انقلاب کبیر فرانسه بود که بعد از دو الی سه سال به نتیجه نرسید و متلاشی شد و بدنبال آن این اتفاق برای سایر انقلاب ها نیز رخ داد.

وی تصریح کرد: از ابتدای خلقت تا کنون خداوند خواسته است حکومت و دین خودش را بر روی زمین پیاده کند. 124 هزار پیامبر آمدند، دین را مطرح کردند و برای دعوت مردم بسوی خداوند متعال بسیار تلاش کردند؛ ولی بنابر دلایل مختلف نتوانستند مداومت داشته باشند. پس از آن 14 معصوم آمدند؛ اما آن ها نیز نتوانستند یک حکومتی داشته باشند تا بتوانند احکام الهی را پیاده کنند.

مسوول دفتر ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان سرخه با بیان اینکه شیعه می خواست یک حکومتی داشته باشد که داعیه دار اسلام باشد، پس یک انقلاب با عنوان جمهوری اسلامی روی کار آمد افزود: ما یک پرچمی داریم. ما دوران قرمز پرچم را که شامل جنگ دوران دفاع مقدس، ترورها، منافقین، ضدانقلاب ها و کشت و کشتار بوده است پشت سر گذاشته ایم. به دوران سفید پرچم رسیدیم که بر روی آن نام الله حک شده است؛ یعنی اگر شما می خواهید وارد دوران سبز پرچم که همان آرمان هاست شوید؛ باید نگاهتان به الله باشد.

ابوالقاسمی در ادامه اضافه کرد: اگر می خواهید دین و اسلام بطور کامل اجرا شود؛ باید ابتدا حکومت تشکیل شود و در مرحله بعد حفظ حکومت از اوجب واجبات است، چرا که بدون حکومت نمی توان دینداری کرد. حکومت جمهوری اسلامی ایران پرچم اهل بیت را بالا برد. برای اثبات ضرورت تشکیل حکومت اسلامی می‌توان به ادله قرآنی، روایی و عقلی تمسک کرد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی حکومت دینی تشکیل شود مسلماً دشمن اجازه نخواهد و برای نابودی این حکومت دینی دست به هر اقدامی خواهد زد، اگر می خواهیم داعیه دار پرچم اهل بیت باشیم؛ قطعاً ما باید مقاومت کنیم و تفکر اهل بیت را به نسل امروز منتقل کنیم.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها