خبرهای داغ:
مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
همدان- مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تأکید بر تبعیت از فرمان نافذ امامین انقلاب، گفت: بهترین خدمت به مردم و انقلاب، کار جهادی و و مقابله با تحریم‌های دشمن است.
کد خبر: ۹۳۱۹۹۹۳
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲

بهترین خدمت به مردم و انقلاب، کار جهادی و مقابله با تحریم‌های دشمن استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ احد امیری در نشست فرماندهان بسیج شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ضمن تبریک چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی به عنوان الگو در جهان معرفی شده است و همچنان پیش خواهیم رفت تا پرچم را به جهاندار عالم بسپاریم.

وی با بیان اینکه امروز جایگاهی که در دنیا برای ما ایجاد شده بی‌نظیر است، گفت: تلاش رسانه‌های دشمن بر این است که ما را به گونه دیگری معرفی کنند و دستاوردهای انقلاب اسلامی را کوچک نشان دهند که در این امر نیز موفق نمی‌شوند.

مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید «سلیمانی» ادامه داد: ایشان محور مقاومت است که هم در حیات و هم در ممات توانست تغییر تاکتیکی در جهان ایجاد کند و مهمترین سفارش این شهید والامقام حرکت در مسیر ولایت است.

وی با بیان اینکه ترازی که سردار «سلیمانی» ایجاد کرد بی‌نظیر است، با تأکید بر تبعیت از فرمان نافذ امامین انقلاب، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند بهترین خدمت به مردم و انقلاب، کار جهادی و و مقابله با تحریم‌های دشمن است که باید این دو اصل را در دستور کار داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات