خبرهای داغ:
مسئول عملیات سپاه ناحیه ملایر در گفت‌وگو با بسیج خبر داد

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس و نمایش اقتدار بسیج در ملایر

ملایر-مسئول عملیات سپاه ناحیه ملایر از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس و نمایش اقتدار بسیج در دهه فجر با شعار محوری «پای کار انقلاب ایستاده‌ایم» در شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۹۳۸۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس و نمایش اقتدار بسیج در ملایرسرهنگ علی مرتضی زنگنه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با تبریک دهه مبارک فجر و ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) با اشاره به منویات مقام معظم رهبری اظهار داشت: بسیج باید در همه محلات کشور و در مقابل حوادث گوناگون راهبرد و تاکتیک آماده داشته باشد.

وی افزود: سپاه ناحیه ملایر با محور قرار دادن پایگاه‌های مقاومت مساجد و محلات و با بکارگیری تمام ظرفیت‌های موجود در رده‌های بسیج، دستگاه‌ها، نهادها و تشکل‌ها به منظور خدمت‌رسانی به آحاد جامعه و ارتقا امنیت پایدار در محلات نسبت به اجرای رزمایش الی بیت المقدس و نمایش اقتدار بسیج در دهه فجر با شعار محوری «پای کار انقلاب ایستاده‌ایم» اقدام می‌کند.

مسئول عملیات سپاه ناحیه ملایر با اشاره به اهداف رزمایش گفت: ایجاد فضای همدلی در جامعه برای حمایت و پشتیبانی از مردم، نمایش اقتدار بسیج، کمک به ارتقا امنیت محله و خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم از اهداف این برنامه است.

وی تصریح کرد: از اقدامات پایگاه‌های بسیج در رزمایش الی بیت المقدس اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، توزیع بسته‌های معیشتی، تامین جهیزیه برای زوج‌های جوان کم برخوردار، تامین، تعمیر و مرمت مسکن اقشار نیازمند و توزیع بسته‌های کمک آموزشی است.

زنگنه افزود: برگزاری میز خدمت توسط بسیج ادارات، برگزاری شیفت ایثار توسط کارگران کارخانجات، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده و خدمات پزشکی، ضدعفونی کردن معابر و رفع آلودگی، اعزام مُبلغ به روستاها، برگزاری حلقه‌های تربیتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و برگزاری گشت‌های رضویون از مهمترین اقدامات رزمایش الی بیت المقدس است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار