خبرهای داغ:
همدان- فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: هرجا که ما به دانش بومی دست پیدا کردیم که برگرفته از علم و دانش جوان مومن ما بود فریاد دشمن به صدا درآمد و توطئه کرد.
کد خبر: ۹۳۱۷۹۶۳
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲

هرجا به دانش بومی دست یافتیم فریاد دشمن به صدا درآمد/ راه دانش راه موفقیت ما استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مظاهر مجیدی در رزمایش گردان‌های رزمی، فرهنگی بسیج فرهنگیان استان همدان که در پادگان سیدالشهدا (ع) برگزار شد، ضمن تبریک دهه فجر و ولادت حضرت زهرا (س) با بیان اینکه اگر با نگاه واقع بینانه به انقلاب اسلامی نگاه کرده باشیم گروه‌های مختلفی برای بروز و ظهور انقلاب اسلامی نقش به‌سزایی داشتند، اظهار داشت: خط مقدم این حرکت در سراسر کشور با روحانیون بود و در کنار آنان فرهنگیان بودند که توانستند در لایه‌های پایین اجتماع اثرات خود را داشته باشند تا اینکه ما بتوانیم یک حرکت بزرگ جامع‌نگر را در کشور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اگر این بصیرت‌ها در آموزش و پرورش و آموزش عالی ایجاد نمی‌شد شاید همراهی نسل جوان برای ما در انقلاب اسلامی مشکل بود، گفت: زحمات پیشکسوتان فرهنگی که توانستند این قشر بزرگ از جمعیت کشور را با انقلاب اسلامی همراه کنند نقش بی‌بدیل و بی‌نظیری بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه رفتار و منش فرهنگیان در آموزش و پرورش از خاطرات به یاد ماندنی برای نسل امروزی است، گفت: اگر از فرزندان انقلاب اسلامی سوال شود که خاطره‌ای را تعریف کنند ابتدا از آموزش و پرورش و رفتار معلم بیان می‌کنند.

وی با بیان اینکه خاطرات در انقلاب اسلامی بسیار شیرین‌تر است، گفت: نقش یک مربی و معلم باعث شد در کنار نیروی جوان مومن انقلابی یک جبهه بزرگ برای مقابله با استکبار طراحی شود و ما شاهد بودیم که در تظاهرات بزرگ انقلاب، معلم و محصل در کنار هم برای رسیدن به یک هدف بزرگ در کوچه و خیابان به راه افتادند تا اینکه بتوانند اوامر رهبر فرزانه انقلاب، امام راحل را برای ایجاد انقلاب بزرگی طراحی کنند و این به یاد ماندنی است.

سردار مجیدی با بیان اینکه در طول مقاطع مختلف انقلاب این اتفاقات گویا است، ابراز داشت: در دفاع مقدس هم‌نشینی معلم و همرزم دانش‌آموز در خط مقدم برای اینکه بتواند هم سلاح و هم قلم به دست بگیرد و دانش را ادامه دهد یکی از کارهای شاخص بود.

وی با بیان اینکه ما برای استمرار انقلاب اسلامی که در سال چهل و دومین سال آن هستیم جز این مسیری که در این ۴۰ سال پشت سر گذاشتیم راه دیگری نداریم، گفت: اگر می‌خواهیم این استمرار را ادامه دهیم راه دانش راه موفقیت ما است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه هرجا که ما به دانش بومی دست پیدا کردیم که برگرفته از علم و دانش جوان مومن ما بود فریاد دشمن به صدا درآمد، گفت: هر جا ما خوب و موفق عمل کردیم دشمن متوجه شد و در آنجا شروع به توطئه کرد.

وی تصریح کرد: دشمن به راه‌اندازی اردوی راهیان نور در آموزش و پرورش برای بازدید دانش‌آموزان از عملکرد خودشان و همچنین استفاده از دانش بومی خود برای راه‌اندازی انرژی هسته‌ای و تولید واکسن کرونا عکس العمل نشان داد و فریاد دشمن از این اقدام‌ها برخاسته است.

سردار مجیدی با بیان اینکه در سازمان بسیج یک سازمان ظاهری نمود مصداق بیرونی سپاه و بسیج را می‌بینیم، گفت: گردان سایبری در بسیج در حال راه‌اندازی است و در این فضا بسیج از طریق فضای مجازی در مقابل دشمن می‌ایستد که دشمن از این حرکت ناخشنود است.

وی با اشا ره به فرمایشات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه هرجا دشمن از رفتار شما عصبانی شد بدانید آن مسیر درست است، گفت: امروز فرهنگیان در کنار جوانان در بسیج و سپاه وحدت ایجاد می‌کنند و دشمن از این اقدام عصبانی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به گردان‌های رزمی فرهنگی گفت: این حرکت شبکه‌ای سازمان یافته اثرات مثبتی خواهد داشت و دشمن از این حرکت ناراحت خواهد بود و بدانید که مسیری که انتخاب کرده‌اید مسیر درستی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات