بیانیه سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان به مناسبت ۲۲بهمن

زنجان-سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در آستانه ۲۲ بهمن، چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۲۰۰۰۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان در آستانه ۲۲ بهمن، چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.


متن بیانیه به این شرح است:
 
بیانیه سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان به مناسبت ۲۲بهمن

۲۲ بهمن سالروز پیروزی حماسه عظیمی است که ملت متدین و آزاداندیش ایران آن را با وحدت کلمه و تحت رهبری رهبر کبیر و فرزانه انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و با شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی خلق کرد.

این روز بزرگ مظهر پیروزی سال‌ها مبارزه و مجاهدت مردان و زنان انقلابی ایران اسلامی است که برای رهایی از ظلم و استبداد و تحقق مردم سالاری و حاکمیت ارزش‌های اسلامی خود را به دریای زلال جمهوری اسلامی رساندند و با تاسیس نظام جمهوری اسلامی استقلال، آزادی و مردم سالاری دینی را برای مردم ایران به ارمغان آوردند.


با گذشت زمان و پیشرفت همه جانبه انقلاب اسلامی در زمینه‌های گوناگون و خودکفایی و استقلال از دخالت مستکبران خارجی، با دستاورد‌های بسیار خوبی در طول این ۴۲ سال امروزه ملت و نظام ما بیشتر آماج اهداف شوم دشمنان خارجی و داخلی و وابستگان به قدرت طلب‌های جهان قرار گرفته است. از به راه انداختن جنگ‌های رسانه‌ای و فرهنگی تا ترور بزرگان و میدان داران عرصه‌های انقلاب اسلامی همچون سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی و دانشمند هسته‌ای محسن فخری زاده و همچنین تحریم‌های اقتصادی اقدامات خصمانه دشمن دیرینه علیه مکتب اسلام ناب محمدی است؛ غافل از اینکه به گفته معمار انقلاب اسلامی: «ما را بکشید، زنده‌تر می‌شویم»که امید است با تکیه بر شعار «ما می‌توانیم» با اطاعت از پیشوای حکیم و عالم امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با گرایش بیشتر به توان قدرت داخلی و امید به ظهور و تجلی یگانه منجی عالم بشریت سایه درخت انقلاب اسلامی عالم گیر شود.


سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (قدس سره) و با پیروی از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا همانند گذشته محکم و استوار همراه ملت بزرگ ایران در جهت به ثمر نشاندن و رشد پیشرفت انقلاب اسلامی و خون شهدا لحظه‌ای کوتاه نخواهد آمد و بزرگداشت این روز باشکوه را گواه روشن تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی دانسته و تاکید می‌کند روند پیروزی‌های پی در پی انقلاب اسلامی و ذلت و خواری دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادامه خواهد داشت.
ارسال نظرات