جانباز و آزاده آنقلاب و دفاع مقدس:

وظیفه ذاتی پاسداران سپاه انقلاب اسلامی دفاع از آرمان‌های والای انقلاب است

جانباز و آزاده آنقلاب و دفاع مقدس بیان داشت: انقلاب اسلامی سراسر درس عبرت و تجربه است و وظیفه پاسداران دفاع از آرمان‌های والای انقلاب می‎باشد.
کد خبر: ۹۳۲۰۰۵۳
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی و دهه مبارکه فجر جلسه نهضت خاطره گویی انقلاب در سپاه ناحیه مالک اشتر مشهد با حضور سید مصطفی میرشجاع، جانباز و آزاده انقلاب و دفاع مقدس در جمع کارکنان و سربازان ناحیه مقاومت بسیج سپاه مالک اشتر برگزار شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی سراسر درس عبرت و تجربه است و پاسداران انقلاب اسلامی که وظیفه ذاتی دفاع از آرمان‌های والای انقلاب را به دوش می‌کشند باید همیشه متذکر این امر مقدس باشند بنابراین توصیه اکید می‌کنم که قدر این جلسات زیبا و پرشور را که یادآوری وظایف مقدس پاسداری است را بدانید.

جانباز و آزاده انقلاب اسلامی بیان داشت: آرزو‌های خود را سروسامان دهید؛ در اوایل انقلاب اسلامی انگیزه اصلی پاسداران از ورود به سپاه رسیدن به درجه شهادت بود، در این دوره پر از زرق و برق مادی و سختی‌های فراوان باید حواسمان باشد که از مسیر اصلی ماموریت هایمان دور نشویم وبا خودسازی و معنویت افزایی در مسیر رشد و تعالی قرار گیریم.

میرشجاع، با بیان خاطراتی از جانفشانی‌های شهدای انقلاب و دفاع مقدس افزود: در آخرین سفر شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز به مشهد مقدس ایشان فرمودن دفاع از انقلاب باید با استدلال و منطق باشد ما پاسداران در این مسیر باید خود را توانمند کنیم و مثل حاج قاسم وشهید حججی شیعه تنوری و جان نثار رهبری معظم و آرمان‌های انقلاب برای تحقق ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف باشیم. شهدای عزیز با ایثار و فداکاری آرزوی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها که تشکیل حکومت علوی بود را محقق کردند حالا ما برای حفظ نظام چه کردیم و چه جوابی برای شهدا داریم ...!
ارسال نظرات
پر بیننده ها