خبرهای داغ:

برگزاری فینال مسابقات جام فجر در سرخه

همزمان با دهه مبارک فجر فینال مسابقات جام فجر گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۰۰۷۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با دهه مبارک فجر فینال مسابقات جام فجر گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن امام خمینی (ره) شهرستان سرخه برگزار شد.

علی ستاری مسوول تربیت بدنی ناحیه شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تاکید بر اینکه سلامتی و توانایی جسمانی از نعمت های الهی است، اظهار کرد: انسان همیشه خواهان سلامتی و نشاط است خوشبختی هر انسان وابسطه نیروی بدن و روحش است.

وی با بیان اینکه ورزش برای کودکان اهمیت بالای دارد، تصریح کرد: تربيت بدني فرصت را به كودك، نوجوان و جوان ميدهد كه استعدادهاي خود را بيازمايد و به پرورش خود با راهنمايي مربي آگاه همت ورزد .

مسوول تربیت بدنی ناحیه شهرستان سرخه با اشاره به اینکه مسابقات جام فجر ویژه نوجوانان بسیجی سرخه با حضور هفت تیم منتخب بسیج شهرستان بین تیم های شهید ایمانی نسب پایگاه بسیج امام حسین و تیم شهید سلیمانی پایگاه بسیج علی ابن ابیطالب (ع) در سالن ورزشی امام خمینی به همت تربیت بدنی ناحیه و هیئت ورزش های همگانی با همکاری حوزه موسی بن جعفر (ع) شهرستان برگزار شد، گفت: این مسابقه با قهرمانی تیم شهید ایمانی نسب با برد سه بر یک پایان یافت.

ستاری در ادامه اضافه کرد: در پایان به تیم های قهرمان و نائب قهرمان با حضور سرهنگ مرتضی عبداللهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه و جمعی دیگر از پاسداران حکم قهرمانی و لوح تقدیر به بازیکنان هر دوتیم اهدا شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار