تاریخ انقلاب را باید با خامه ای خون نگار نوشت

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه گفت: تاریخ انقلاب را باید با خامه ای خون نگار بر صفحه جان ها نوشت و با دیده عبرت مطالعه کرد.
کد خبر: ۹۳۲۰۰۵۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲

همزمان با یوم الله دهه فجر حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی وند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه ضمن اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند دهه فجر، ‌سرآغاز طلوع اسلام، ‌خاستگاه ارزش های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است، اظهار کرد: در دهه فجر، اسلام تولدی دوباره یافت   ایام‌الله دهه فجر یاد آور رهایی ملت بزرگ ایران از چنگال سیاه استکبار و تجلی حماسه ماندگار و الهام بخشی است که صفحه‌ای زرین در تاریخ حیات ملت ایران گشود و ندای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را درگوش جهانیان طنین افکند و با نسیم روح بخش بهار انقلاب اسلامی، مشام تمام وفاداران راستین ‌آزادی وعدالت را معطر کرد.

وی تصریح کرد: ملت غیور و قدرشناس ایران اسلامی در طول چهل و دوسال عمر پر بار و با عظمت انقلاب اسلامی علی رغم انواع تهدیدها، تحریم ها، هشت سال جنگ نابرابر تحمیلی، ترورهای ناجوانمردانه دانشمندان و فرماندهانی همچون سلیمانی ها و فخری زاده ها با تمام توان خود در برابر استکبار از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرده و تاکنون اجازه نداده که دشمنان قسم خورده نظام، چشم طعمی به این دستاورد عظیم قرن بدوزند و یا خدشه ای به آن وارد سازند.

هادی سیاسی بسیج در شهرستان سرخه با بیان اینکه امام راحل با اتکال به خداوند متعال در مقابل طاغوت و دنیا ایستاد و آن ها را شکست داد، افزود: یکی از ویژگی بارز امام راحل اعتقاد و باور راسخ ایشان برای گام برداشتن در راه خدا بود و باورهای هر انسان است که حرکت او را در زندگی رقم می زند و باور به خدا و معاد و دین در امام خمینی (ره) به طور کامل قابل مشاهده بود و اگر چنین نبود نمی توانست چنین انقلابی را به وجود بیاورد.

محمدی وند در ادامه اضافه کرد: زندگی هدفمند، تشخیص درست راه و باور به خدا رمز موفقیت هر انسان در زندگی است و مجموعه بیانات امام خمینی (ره) که در صحیفه نور گردآوری شده است، نشان می‌دهد که چطور خداوند همواره در تمام مراحل زندگی مورد نظر امام راحل بود و قدرت‌های شرق و غرب را در برابر قدرت الهی ناچیز می‌دانست.

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد به خدا و راه خدا، امام خمینی (ره) را به قدری قدرتمند کرد که رژیمی که تا دندان مسلح بود و قدرت‌های بزرگ او را حمایت می‌کردند و دارای نیروی اطلاعاتی قوی بود که اجازه هیچ حرکتی را به مردم نمی‌دادند را، با اتکا به قدرت الهی و همراهی مردم از پا درآورد و انقلابی را رقم بزند که در جهان تاثیرگذار باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) انسانی متعبد بود و این تعبد و بندگی است که برای انسان عزت آفرین است، گفت: امام یک شخصیت زاهد و متواضع بود و برای مقام و ریاست هیچ تلاش و توجهی نداشت.

محمدی وند با عنوان اینکه تاریخ انقلاب را باید با خامه ای خون نگار بر صفحه جان ها نوشت و با دیده عبرت مطالعه کرد، بیان داشت: تاریخ انقلاب را باید نوشت تا آیندگان بفهمند که این انقلاب و میوه پر طراوت آن، یعنی نظام اسلامی آسان به دست نیامده و در پای واژه واژه این کتاب مقدس، خون پاک ترین و رشیدترین فرزندان این ملت ریخته شده است.

وی در خاتمه ابراز امیداوری کرد: امیدواریم دردهه فجر امسال ضمن عملیاتی کردن رویکردهای گام دوم انقلاب، شاهد شکوفایی دانش ایرانی و آغاز واکسیناسیون سراسری با واکسن کرونای ایرانی باشیم، وما باید انقلاب اسلامی را ارج بنهیم، برای این انقلاب سرمایه گذاری زیادی شده است و شهیدان بسیاری را فدا کرده‌ایم و از خدا می‌خواهیم که این نهضت را حفظ و شرّ دشمنان را به خودشان بازگرداند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار