خبرهای داغ:
همزمان با دهه مبارک فجر نشست بصیرتی به همت بسیجیان پایگاه فاطمه زهرا (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۰۰۰۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با چهل و دومین سالگرد انقلاب پیروزمند اسلامی نشست بصیرتی همراه با پرسش و پاسخ به شبهات با حضور سید محمد حسن موسویان کارشناس مسائل سیاسی استان سمنان با مشارکت بسیجیان خواهر و برادر در  پایگاه علی بن ابیطالب (ع) برگزار شد.

سید محمد حسن موسویان در جمع بسیجیان با بیان اینکه ایام‌الله دهه مبارک فجر تجسم اراده و عظمت امام خمینی‌(ره) و ملت بزرگ، ولایی و انقلابی ایران اسلامی است، اظهار کرد: همین معارف انقلاب درطول 8 سال دفاع مقدس توانست به دنیا اثبات کند که این مردم به رهبری امام راحل در مسیر درستی حرکت می کنند و در مسیر حق و عدالت گام برداشته اند و توانستند در طی 40 سال بر روی پاهای خود بیاستند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای قرن معاصر مورد توجه جدی قرار داشته و جمهوری اسلامی نقطه امید و دلگرمی میلیون‌ها مسلمان و مستضعف جهان است.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: امروز سردار سلیمانی و امثال این شهید منزله، تصویرکش و نمود واقعی انقلاب اسلامی و مکتب امام هستند. سردار سلیمانی جوانان ما را با توحید آشنا و همراه با آن رسالت و عنایت توحیدی خداوند را به ما نشان می دهد.

موسویان بیان داشت: بسیجیان با توان و اقتدار کامل و تحت فرمان ولی‌امر مسلمانان جهان در زمینه اعتلای فرهنگ ناب اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداشته‌اند و در این زمینه همیشه آماده خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

گفتنی است در خاتمه موسویان به شبهات و سوالات بسیجیان پاسخ داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها