نسل امروز باید دستاوردهای نسل فجرآفرین را بشناسد

امام جمعه موقت شهرستان سمنان گفت: این انقلاب متعلق به آحاد ملت ایران است و نسل امروز باید دستاوردهای نسل فجرآفرین را بشناسد.
کد خبر: ۹۳۱۹۹۵۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳

به مناسبت بزرگداشت یوم الله دهه فجر ویژه برنامه ده شب ده مسجد به همت سپاه ناحیه شهرستان سرخه در مسجد شهید بهشتی روستای لاسجرد با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مهدوی نژاد امام جمعه موقت شهرستان سمنان و نماینده نهاد رهبری در دانشگاه پزشکی سمنان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدوی نژاد ضمن اشاره به اینکه دهه فجر فرصتی برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جدید است، اظهار کرد: این انقلاب متعلق به  آحاد ملت ایران است و نسل امروز باید دستاوردهای نسل فجرآفرین را بشناسد چون اگر دستاوردها را پنهان یا تخریب کنیم ناامیدی در دل جای می گیرد و نسلی که ناامید شد، هرگز نمی تواند برای تمدن‌سازی و ادامه بقا گام بردارد.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) میراث معنوی فاخر و ارزشمند انقلاب اسلامی را نزد ملت ایران به امانت گذاشتند و وظیفه همگان، صیانت و پاسداری از این میراث گرانبهاست. آثار معنوی انقلاب اسلامی همواره گنجینه ارزشمندی است که مطالعه و تفکر در آن، نیاز امروز نسل جوان است.

امام جمعه موقت شهرستان سمنان دهه فجر را فرصتی مناسب برای انتقال مفاهیم و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران به نسل‌ها دانست و گفت: خاطره‌گویی و روایت مباحث دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، در انتقال ارزش‌های معنوی دهه فجر بسیار مهم و قابل توجه است.

مهدوی نژاد خاطرنشان کرد: نسل جوان و آیندگان باید بدانند چه خون هایی داده شده تا امروز چهل و دومین سالگرد فجر انقلاب را عزتمندانه و سربلند جشن بگیریم و با عزت سرمان را بلند کنیم که در سرزمینی زندگی می کنیم که کشورهای قدرتمند دنیا نگاهشان به ما است.

وی تاکید کرد: جوانان ایران اسلامی در گام دوم انقلاب باید محکم‌تر برای ترسیم دستاورد‌های انقلاب اسلامی تلاش کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار