افتتاح طرح‌های محرومیت زدایی و مسکن مددجویان سپاه پاسداران در درگز

در مراسمی با حضور مسئولین شهرستان درگز در گرامیداشت ایام ا... دهه فجر پروژه‌های محرومیت زدایی سپاه شهرستان درگز به طور همزمان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۲۰۰۷۳
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ رسول زیدانلو فرمانده سپاه شهرستان درگز در مراسم افتتاح این پروژه‌ها گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و یاد وخاطره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی از طرح‌های محرومیت زدایی سپاه شهرستان که در روستا‌های سید ها، تاج الدین و منطقه دورنگر به طور همزمان برگزار شد بازدید و افتتاح بعمل آمد.

فرمانده سپاه درگز با تقدیر از گروه‌های جهادی، جوانان جهادگر و خیرانی که به نوعی در راستای دستگیری از قشر نیازمند گام برمی‌دارند افزود: بسیج سازندگی سپاه درگز به همت جوانان مومن و انقلابی و کمک خیرین و حمایت‌های مسئولین مرمت و بازسازی ۱۲ واحد منزل محرومین را به اتمام رساند و ۳۰ باب دیگر از منازل مدد جویان کمیته امداد که دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ در صد می‌باشند را تا پایان سال ۹۹ به پایان می‌رساند.

سرهنگ زیدانلو از توزیع بسته‌های معیشتی و طبخ وتوزیع غذا بدستان گرم گرو‌های جهادی و هیئت امنا خبر داد و گفت: هم زمان با ایام الله دهه مبارک فجر ناحیه مقاومت بسیج درگز با همیاری بسیجیان حوزه‌های مقاومت توانست قریب به ۵۰۰۰ پرس غذای گرم بسته بندی و در قالب طرح محله محور بین خانوار‌های شناسایی شده توزیع کند، توزیع بسته‌ی معیشتی بین خانوار‌های نیازمند در قالب طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز از دیگر برنامه‌های محوری این دهه می‌باشد.

وی مرمت و بهسازی قنات‌های شهرستان را یکی دیگر از پروژه‌های مهم سپاه درگز خواند و گفت: با توجه به کاهش چشمگیر باران در سال‌های اخیر و پیشروی سیل در درون قنات‌ها و ورود گل و لای و ریزش خاک در داخل قنات‌ها لزوم لای روبی و مرمت قنات‌ها در دستور کار سپاه درگز قرار گرفت که با همکاری مردم و اداره جهاد کشاورزی مرمت قنات‌های چهار روستای کاهو، ایلانجق، قلجق و ینگه قلعه با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیون ریال در دستور کار قرار گرفتکه ۲ قناط تکمیل و مابقی در حال اجرا است.

فرمانده سپاه درگز در پایان ضمن تقدیر و تشکر از کمک‌ها و حمایت‌های کلیه مسئولین و بسیجیان در کمک رسانی و خدمت رسانی به محرومین و همشریان خود به صورت ویژه از خیرین محمد و مسعود مرجانی مدیریت شن شویی گلریز که با در اختیار قرار دادن بیش از ۵۰ سرویس شن به صورت رایگان ساخت و مرمت منازل محرومین را تسریع بخشیدند تقدیر و تشکر نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها