تحلیلگر سیاسی:

ما ظرفیت‌های معطل مانده‌ای به دلیل سوء مدیریت برخی مدیران داریم

تحلیلگر مسائل سیاسی بیان کرد: ما ظرفیت‌های معطل مانده‌ای به دلیل سوء مدیریت برخی مدیران داریم.
کد خبر: ۹۳۲۰۰۸۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ رجبعلی بازیاد در جمع کارکنان سپاه ناحیه عمار به تبیین دستاورد‌های انقلاب و شرایط انتخابات موجود پرداخت و افزود: انقلاب اسلامی دستاور‌های زیادی دارد که طبق گفته رهبری " حفظ تمامیت ارضی، خودباوری، مشارکت عمومی مردم در صحنه‌های جامعه، بینش سیاسی، عدالت، اخلاق و معنویت، ایستادگی در مقابل زورگویان " از جمله مهم‌ترین دستاوردهاست.

وی با اشاره به تاریخ ۲۰۰ سال پیش ایران گفت: اگر به دوران قبل از انقلاب برگردیم، متوجه می‌شوید که با هر جنگی تکه‌ای از ایران براثر بی لیاقتی حاکمان جدا شده است. اما پس از انقلاب با وجود سه جنگ جهانی، قطعه‌ای از ایران جدا نشده است.

وی خاطرنشان کرد: ما ۸ سال تنها و بی تجربه جنگ کردیم، اما قطعه‌ای از ایران جدا نشد. ناو، بندر و موشک‌های نقطه زن ساختیم که بتوانیم آمریکا را مورد اصابت قرار دهیم.

این کارشناس سیاسی بیان کرد: امروز متدینین که اکثر آنان دوران قبل از انقلاب را درک نکردند اذعان  می‌کنند اگر امام زمان (عج)ظهور کنند، دنیا همانند دوران شاه آباد می‌شود. این قضاوت درستی نیست.

بازیاد تاکید کرد: دوران پر از خفقان شاه را با دوران امروز مقایسه کردن کار درستی نیست. امروز منتقدان آزاد هستند و هر طور انتقادی دارند می‌کنند اما در آن دوران کسی حق انتقاد نداشت.

وی اشاره کرد: درست است که ۴۲ سال از عمر انقلاب می‌گذرد و با سختی‌های زیادی مواجه شدیم اما قابل مقایسه با دو هزار و ۵۰۰ سال سلطنت شاهنشاهی که هر ظلم و ستمی به مردم روا می‌شد، نیست. هزینه زیادی برای رفاه خود کردیم، اما دستاورد‌هایی که بدست آوردیم قابل توجه است.

این تحلیلگر سیاسی با اشاره به پیشرفت  کشور در زمینه نانو، تونل سازی، سد سازی و ساخت نیروگاه گفت:  هر کجا خودکفا شدیم تحریم هم نشدیم.

وی مکتب تشییع، وجود نیرو‌های تحصیل کرده، منابع و منطقه ژئوپلیتیک که در اختیار داریم را فرصت‌های پیش روی ایران اسلامی دانست و افزود: ما ظرفیت‌های معطل مانده‌ای داریم که به دلیل سو مدیریت به آن‌ها دست پیدا نکردیم.

وی همچنین تحریم‌ها، برجام و FATF را نتیجه سوء مدیریت خواند و اظهار امیدواری کرد: با تدبر در آیات قرآن، شخصی همانند قاسم سلیمانی برای اداره کشور انتخاب کنیم که حرکت رو به جلو داشته باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار