رییس سازمان بسیج مستضعفین :

سال ۱۴۰۰ بسیج توجه ویژه ای به سرمایه گذاری در بخش محرومیت زدایی خواهد داست

سردار غلامرضا سلیمانی گفت:جهت گیری سپاه روح استان مرکزی و خدماتی که بسیج سازندگی استان ارائه داده در بین سپاه های استانی برجسته و قابل تحسین است.
کد خبر: ۹۳۲۰۰۸۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور در آیین بهره برداری از ۴۰ واحد مسکونی برای ولی نعمتان انقلاب در سطح استان مرکزی گفت:در ایام الله دهه فجر که یادآور حماسه ها و فداکاری های ملت ایران در دوران انقلاب اسلامی و رهبری امام عظیم الشان هستیم این توفیق حاصل شد که در جمع همرزمان خوبمان در استان مرکزی حضور پیدا کنیم.

وی افزود:خوشبختانه به برکت مجاهدت های گروه های جهادی بسیج سازندگی در سطح استان مرکزی شاهد بهره برداری از ۶۴۰ پروژه محرومیت زدایی بودیم که این پروژه ها عمدتا ساخت منزل برای محرومین بود و امروز شاهد هستیم خانه های بسیار مستحکم و زیبا برای این عزیزان ساخته شده است.

سردار سلیمانی اظهار کرد:در استان مرکزی گروه های جهادی تنها به ساخت خانه اکتفا نکرده اند بلکه به فکر تجهیزات لازم برای زندگی نیز بوده اند و خوشبختانه امکانات لازم برای گذراندن یک زندگی معمولی به همت بسیجیان جهادگر فراهم شده که قابل تقدیر است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد:استان مرکزی در خصوص توزیع جهیزیه گام بلندی برداشته و بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ جایزه توزیع کرده که یک اقدام اثربخش و امیدوار کننده است.

وی با بیان اینکه استان مرکزی در بین استان های دیگر پروژه های قابل توجهی انجام داده و بسیار برجسته است افزود:جهت گیری سپاه روح استان مرکزی و خدماتی که بسیج سازندگی استان ارائه داده در بین سپاه های استانی برجسته و قابل تحسین است.

سردار سلیمانی گفت:این روند با برنامه ریزی های انجام شده در سال ۱۴۰۰ با قوت دنبال می شود و توسعه پیدا می کند و از همه مردم، خیرین و به ویژه گروه های جهادی بسیج تقدیر و تشکر لازم را می کنیم و امیدواریم خیرین و دلسوزان طبقات محروم کشور حتما مشارکت خود را افزایش دهند.

 رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد:بسیج  قطعا در سال ۱۴۰۰ توجه ویژه ای به سرمایه گذاری برای انجام اقدامات محرومیت زدایی خواهد داشت تا بتوانیم با هم افزایی های ایجاد شده شاهد کاهش محرومیت ها به ویژه در مناطق کم برخوردار باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات