از برگزاری جشنواره غذا تا ایستگاه سلامت در منطقه بسطام شاهرود+ تصاویر

شاهرود_در گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و به همت پایگاه‌های بسیج خواهران حوزه ریحانه الرسول منطقه بسطام، فعالیت‌های متنوعی در این دهه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۰۰۹۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
به گزارش خبرنگار بسیج، در گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و به همت پایگاه‌های بسیج خواهران حوزه ریحانه الرسول منطقه بسطام، فعالیت‌های متنوعی در این دهه برگزار که به گوشه‌ای از آن اشاره می‌کنیم:
همزمان با ایام الله دهه فجر و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) تقدیر وتشکر مسئول کمیته امداد خمینی (ره) بخش بسطام از گروه جهادی پایگاه بنت الهدی شهر مجن انجام و همچنین تقدیر و تشکر فرمانده پایگاه از اعضای گروه جهادی روح الله انجام و غبارروبی گلزار شهدا همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام حضوری و مداحی ذاکر اهل بیت احمدی به همت پایگاه حکمت انجام شد.
به همت پایگاه زکیه جشن واجرای تئاترو اهدای هدیه به عزیزانی که اسم فاطمه داشتند همراه با تهیه و توزیع پک بهداشتی انجام پذیرفت.
جشنواره غذا‌های بومی محلی و سنتی به همت پایگاه عترت روستای ابرسج با حضور فرمانده پایگاه شهید مطهری حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا و عترت برگزار و اهدای جوایز از طرف دو پایگاه به برندگان جشنواره غذا خانم ها، جرگه و ساوری در محله چهارده معصوم این روستا اهدا شد.
به همت پایگاه بنت الهدی شهر مجن، ایستگاه سلامتی (فشارخون-تب سنجی) و تهیه وتوزیع پک بهداشتی فرهنگی در مسجد امام حسین (ع) انجام پذیرفت.
مراسم پر فیض دعای ندبه با حضور ۲۰ نفر از خواهران در مسجدجامع همراه با مداحی قلی زاده و قرائت دست جمعی دعای فرج و ختم ۳۰۰۰۰ صلوات برای ظهور آقا صاحب الزمان (عج) توسط پایگاه حکمت انجام شد.
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار