خبرهای داغ:

آغاز جشن نیکوکاری در استان سمنان با شعار عیدی برای همه

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان از آغاز جشن نیکوکاری و جمع‌آوری کمک‌های مردمی در آستانه سال جدید خبر داد و گفت: این رویداد کمکی برای دستگیری از نیازمندان در سال جدید است.
کد خبر: ۹۳۲۲۹۶۶
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
آغاز جشن نیکوکاری در استان سمنان با شعار عیدی برای همهبه گزارش خبرگزاری بسیج، محمد قوسی، از آغاز فرآیند جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری خبر داد و گفت: کد دستوری *۸۸۷۷*۰۲۳# از اول بهمن‌ماه به‌طور ویژه برای این رویداد بزرگ، فعال‌شده و آماده دریافت کمک‌های مردم نیکوکار استان برای کمک به نیازمندان و مددجویان در روز‌های پایانی سال ۱۳۹۹ و نوروز ۱۴۰۰ است.
قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان در ادامه خاطرنشان کرد: امسال با توجه به شرایط ویژه ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا برگزاری جشن نیکوکاری زودتر از موعد سال‌های قبل و با تأکید بر روش‌های الکترونیکی آغازشده است.
وی افزود: جشن نیکوکاری امسال هم مانند سال‌های قبل در سه روز سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم اسفندماه به ترتیب ویژه مدارس و دانش آموزان، سطح شهر و مصلا‌های نماز جمعه مقررشده است وبرپایی این پایگاه‌ها به شرایط مربوط به محدودیت‌های کرونایی و نظر مراجع ذی‌ربط وابسته است.
قائم‌مقام کمیته ا. مداد استان سمنان به جمع‌آوری ۹،۵ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم در جشن نیکوکاری سال گذشته اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی ۱۳.۵ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی در سال جاری پیش بنی شده است.
قوسی خاطرنشان کرد: علاوه بر کد دستوری #۰۲۳*۸۸۷۷*، شماره کارت ۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۰۰-۹۳۳۳ نزد بانک ملی ایران، پایگاه اینترنتی emdad.ir و تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ نیز برای مشارکت در جشن نیکوکاری در اختیار مردم شریف استان سمنان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار