خبرهای داغ:

افتتاح و کلنگ‌زنی ۶ طرح عمرانی در روستا‌های بخش پیرسلمان اسدآباد

اسدآباد-در دهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر شش طرح عمرانی در سطح روستا‌های بخش پیرسلمان اسدآباد افتتاح و کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۹۳۲۰۲۰۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴
افتتاح و کلنگ‌زنی ۶ طرح عمرانی در روستا‌های بخش پیرسلمان اسدآبادبه گزارش خبرگزاری بسیج، در دهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر  ۶ طرح عمرانی در سطح روستا‌های بخش پیرسلمان اسدآباد افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

خانه عالم روستای قاسم آباد لک لک اولین طرحی بود که امروز در بخش پیرسلمان با حضور فرماندار اسدآباد و جمعی از مسولین شهرستان کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

اعتبار این طرح ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است؛ شهرستان اسدآباد دارای ۱۰ خانه عالم روستایی است.

زیرسازی و آسفالت معابر قاسم آباد لک لک با اعتبار ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به نمایندگی از هفت پروژه بهسازی روستایی شهرستان دومین طرحی بود که امروز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

خانه هلال روستای لک لک دیگر طرحی بود که امروز افتتاح شد؛ اسدآباد دارای ۱۰ خانه هلال است.

باشگاه بدنسازی روستای لک لک در بخش پیرسلمان با اعتباری افزون بر ۳ میلیارد ریال با مجری‌گری دهیاری روستا نیز امروز کلنگ‌زنی شد.

همچنین امروز مسکن مقام‌سازی شده روستای لک لک به نمایندگی از ۴۸ واحد مسکن بهسازی و نوسازی روستایی توسط بنیاد مسکن در شهرستان از دیگر طرح‌هایی بود که به صورت همزمان توسط فرماندار اسدآباد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

این واحد‌ها از محل اعتبارات ملی با اعتباری افزون بر ۶۷ میلیارد ریال از هفته دولت تاکنون در سطح روستا‌های اسدآباد بهسازی و نوسازی شده که امروز به صورت همزمان افتتاح و به بهره‌برداری رسیدند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات