خبرهای داغ:
فرمانده حوزه  مقاومت قمر بنی هاشم(ع) ملایر:

تحقیر استکبار جهانی و شکستن ابهت پوشالی آن از دستاوردهای انقلاب اسلامی بود

ملایر-فرمانده حوزه  مقاومت قمر بنی هاشم(ع) ملایر گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری داشت که از جمله آنها تحقیر استکبار جهانی و شکستن ابهت پوشالی آن بود.
کد خبر: ۹۳۲۰۲۰۳
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۷

تحقیر استکبار جهانی و شکستن ابهت پوشالی آن از دستاوردهای انقلاب اسلامی بودسرهنگ حسین ترکزبان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری داشت که از جمله آنها تحقیر استکبار جهانی و شکستن ابهت پوشالی آن بود.

وی افزود: استقلال سیاسی و رهایی از وابستگی به غرب، ایجاد زمینه وحدت بین مسلمانان (شیعه و سنی) و اتکا به مردم در حل مشکلات اساسی نیز از دیگر دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران بود.

فرمانده حوزه  مقاومت قمر بنی هاشم(ع) ملایر با اشاره به برنامه‌های اجرایی در ایام الله دهه فجر بیان داشت: این حوزه در ایام دهه فجر برنامه‌های مختلفی از قبیل کوهنوردی با حضور بسیجیان پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌کند.

وی اعزام یک اکیپ جهادی به دو روستای محروم شهرستان ملایر از جمله قره تگینی و خان آباد، فضاسازی، برگزاری مسابقات ورزشی از جمله فوتسال، دارت، تنیس و طناب‌کشی بین تیم‌های پایگاهی را از دیگر برنامه‌های اجرایی برشمرد.

ترکزبان تصرح کرد: دو برنامه روشنگری نیز با حضو سخنرانان استانی در دو روستای بزرگ منطقه علوی و خردمند ملایر به مناسبت این ایام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات