خبرهای داغ:
مسئول دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه دادگستری همدان خبر داد

ارائه مشاوره حقوقی رایگان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در همدان

همدان-مسئول دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه دادگستری همدان از ارائه مشاوره رایگان حقوقی به مردم به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۰۲۰۵
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶

ارائه مشاوره حقوقی رایگان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در همدانقاسمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف کاهش جرایم و آشنا کردن به مسائل حقوقی، مشاوران و وکلای دادگستری مشاوره حقوقی رایگان به مردم ارائه دادند.

وی افزود: همشهریان روز سه شنبه بیست و یکم بهمن ماه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر برای دریافت مشاوره رایگان به ساختمان قضایی خانواده واقع در بلوار شهید رجایی-مجتمع قضایی خانواده (چهار راه میدان بار) مراجعه کردند.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه دادگستری همدان اضافه کرد: باید با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های قانونی موجود در خدمت‌رسانی حقوقی به جامعه هدف بسیار منسجم‌تر از گذشته اقدام کرد.

وی با اشاره به آگاهی مردم از حقوق قانونی خود ادامه داد: مردم با دانش و آگاهی لازم وارد قراردادهای حقوقی و سایر فعالیت‌های اجتماعی خود شده و باعث می‌شود راه رسیدگی به پرونده حقوقی آسان‌تر و هزینه‌های تحمیلی برای پیشگیری از دعاوی کمتر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات