خبرهای داغ:
معاون اجتماعی سپاه ناحیه همدان خبر داد

خدمات‌رسانی قرارگاه حضرت ولی عصر(عج) در مناطق محروم همدان/ ادارات جزیره‌ای کار نکنند

معاون اجتماعی سپاه ناحیه همدان با اشاره به خدمات‌رسانی قرارگاه حضرت ولی عصر(عج) در مناطق محروم گفت: از تمام ادارات و نهادها و ارگان‌های دولتی تقاضا داریم به صورت جزیره‌ای کار نکنند و به کمک قرارگاه شتافته تا بتوانیم بهتر و با کیفیت‌تری به مردم عزیز ارائه خدمت کنیم.
کد خبر: ۹۲۸۲۴۳۴
|
۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷

خدمات‌رسانی قرارگاه حضرت ولی عصر(عج) در مناطق محروم همدان/ ادارات جزیره‌ای کار نکنندعباس صفایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: قرارگاه حضرت ولی عصر(عج) از سال ۹۶ توسط معاونت اجتماعی سپاه ایجاد شده و در این مدت سعی داشته بیشتر در حاشیه و مناطق کم برخوردار شهر خدماتی به مردم ارائه دهد.

وی با اشاره به برنامه این قرارگاه افزود: این قرارگاه بخشی از شهر را که محرومیت زیادی دارد شناسایی می‌کند و یک هفته توسط پایگاه بسیج و مسجد محل به مردمان منطقه اطلاع‌رسانی می‌شود، سپس اعضای گروه در منطقه حاضر شده و در زمینه‌های مختلف ارائه خدمت می‌کنند.

معاون اجتماعی سپاه ناحیه همدان ادامه داد: در این قرارگاه مشاوره تحصیلی، مشاوره ازدواج، آسیب‌های اجتماعی، مشاوره حقوقی و مشاوره پزشکی به صورت رایگان به مردم ارائه می‌شود.

وی گفت: افرادی که به ما مراجعه می‌کنند اسامی آنها یادداشت می‌شود و تا حل مشکلشان سعی می‌کنیم آنها را همراهی کنیم؛ برای مثال کسی که بیماری خاصی دارد و توان مالی برای درمان ندارد، با همراهی بهزیستی، کمیته امداد و خیرین سعی می‌شود مشکل بیماری ایشان رفع شود .

صفایی گفت: در ایام کرونا نیز قرار گاه حضرت ولیعصر(عج) خدمات‌رسانی خوبی انجام داده که از جمله آن ضدعفونی معابر، تولید ماسک، کمک‌های مومنانه پخت غذا و توزیع آن در بین نیازمندان، اهدای لوازم التحریر به دانش‌آموزان نیازمند، ایجاد اشتغال برای زنان بی‌سرپرست و...  است.

وی عنوان کرد: از تمام ادارات و نهادها و ارگان‌های دولتی تقاضا داریم به صورت جزیره‌ای کار نکنند و به کمک قرارگاه شتافته تا بتوانیم بهتر و با کیفیت‌تری به مردم عزیز ارائه خدمت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات