خبرهای داغ:
سرهنگ حیدری گفت: آنچنان که در تمام پیچ‌های تاریخی انقلاب، ملت ایران پشتوانه‌ای مستحکم بودند که خط مشی خود را رها نکردند.
کد خبر: ۹۳۲۰۲۵۳
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴

سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: ملت ما حافظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا هستند و این امر را می‌توان در حضور پرشور آنان در تمام عرصه‌های ملی مشاهده کرد.

وی گفت: آنچه بیش از همه مشهود است اعلام وفاداری به انقلاب و تداوم راه نورانی شهیدان است. آنچنان که در تمام پیچ‌های تاریخی انقلاب، ملت ایران پشتوانه‌ای مستحکم بودند که خط مشی خود را رها نکردند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) قزوین اظهار کرد: حضور پرشور و مقتدرانه مردم در عرصه‌های مختلف، علاوه بر تداوم راه شهدا که امروز بهترین یادواره‌ها برای آنان محسوب می‌شود، در حقیقت بر حراست از دستاورد‌های انقلاب و شهدا نیز تاکید دارند.

سرهنگ حیدری با اشاره به شیوع کرونا و تفاوت حضور امسال مردم در یوم الله ۲۲ بهمن عنوان کرد: امروز مردم ما دل در گرو انقلاب و نظام دارند. ایستادگی در برابر دشمنان همان نکته‌ای است که امروز مردم ما با حضور متفاوت به صورت خودرویی و موتوری در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواستار آن هستند و بر آن تاکید دارند.

وی افزود: این حضور متفاوت مردم پیام مهمی به دشمنان دارد که دشمنان باید بدانند که مردم ما با انقلاب عجین هستند و هرگز دست از آرمان خواهی انقلابی بر نمی‌دارند.

۱۰۱۰/ت ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها