خبرهای داغ:
همدان-رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور گفت: هیئت اندیشه ورز را یک ظرفیت بسیار خوب برای کمک به رفع مسائل و مشکلات حوزه کارو تولید است.
کد خبر: ۹۳۲۰۲۷۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴

هیئت اندیشه ورز ظرفیتی برای کمک به رفع مشکلات کار و تولید استبه گزارش خبرگزاری بسیج، جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان با حضور سردار رعیتی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در سالن همایش معاونت فرهنگی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.

در این جلسه که تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان نیز حضور داشتند تعدادی از اعضا مشکلات و مسائل موجود در حوزه کارگری و کارفرمایی استان را مطرح کردند.

نادی رئیس هیئت اندیشه ورز سازمان و سرهنگ ابوالفضل براتزاده مسئول بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته در هیئت اندیشه ورز ارائه کردند.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در این جلسه ضمن تبریک دهه مبارک فجر هیئت اندیشه ورز را یک ظرفیت بسیار خوب برای کمک به رفع مسائل و مشکلات حوزه کار و تولید دانست.

سردار رعیتی فرد گفت: مهمترین مسئله کارگران در حال حاضر پایین بودن حقوق آنان است که تلاش خواهیم کرد در جلسه مربوطه این موضوع را پیگیری نماییم و سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور مسائل ملی را با جدیت از طریق مجلس و وزارتخانه‌های مربوطه مطالبه و پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات