انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا طی بیانیه‌ای اعلام کرد: انقلاب اسلامی چهل و دو سال با همه تهاجم‌های نظامی، اقتصادی و فرهنگی دشمن مقابله کرده و از همه‌ آزمون‌ها سربلند و پیروز بیرون آمده است.
کد خبر: ۹۳۲۰۲۷۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج،  انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا طی بیانیه‌ای به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اعلام کرد: این انقلاب چهل و دو سال با همه تهاجم‌های نظامی، اقتصادی و فرهنگی دشمن مقابله کرده و به لطف پروردگار از همه‌ آزمون‌ها سربلند و پیروز بیرون آمده است.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

"جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا"

چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بر مسلمانان جهان مبارک باد. انقلابی که نه‌تنها مردم ایران، بلکه همه‌ مستصعفان جهان را از خواب غفلت بیدار کرد و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و نوکران گوش به فرمانش را برای نابودی آن به تکاپو انداخت.

اقدامات براندازانه از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب با تشکیل جوخه‌های وحشت و ترور گروهک‌های ملحد و منافق، که بهترین و مخلص‌ترین نیروهای انقلاب را به شهادت رساندند، آغاز شد و با انواع توطئه‌ها از جمله جنگ خانمان‌سوز هشت‌ساله، که توسط استکبار جهانی به کشورمان تحمیل شد، ادامه یافت. این جنگ با وجود خسارت‌های انسانی و مادی فراوانی که بر کشور تحمیل کرد، برکات فراوانی به‌همراه داشت.

تقدیم هزاران شهید و جانباز که احیاگر روحیه جهاد و شهادت بودند، صفحات درخشانی از کتاب ایثار و مقاومت در برابر سلطه‌گران را به خود اختصاص داد و سرمایه‌ عظیمی از عزت و خودباوری برای ملت شریف ایران به ارمغان آورد.

دشمنان در همه‌ این سال‌ها از هیچ جنایتی فروگذار نکردند. آخرین رذالت آن‌ها نیز به شهادت رساندن فرماندهان پیروز میدان نبرد با تروریسم جهانی، محبوب‌ترین شخصیت نظامی تاریخ بشریت، سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یار باوفای او سردار ابومهدی المهندس، و پس از آن ترور ناجوانمردانه‌ دانشمند هسته‌ای، شهید فخری‌زاده بود. اما حضور ده‌ها میلیونی مردم همیشه در صحنه و خلق حماسه‌ای جاودان در تشییع پیکر مطهر فرماندهان بزرگ خود، بار دیگر نقشه‌های شوم دشمنان پلید را نقش برآب کرد.

این انقلاب چهل و دو سال با همه تهاجم‌های نظامی، اقتصادی و فرهنگی دشمن مقابله کرده و به لطف پروردگار از همه‌ آزمون‌ها سربلند و پیروز بیرون آمده است.

ملت ایران با تکیه بر آرمان‌های ربانی و مقدس بنیان‌گذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، نه‌تنها همه فراز و نشیب‌ها را طی کرده و کشور خود را به پیشرفت‌های چشم‌گیر نظامی و علمی و سیاسی رسانده، بلکه به الگویی مناسب برای ملت‌های ستم‌دیده و تحت سلطه جهانی تبدیل شده است.

انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا هم‌چون گذشته در این راه پرافتخار با عزمی راسخ و با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای، راه امام راحل را که همان راه ائمه‌ معصومین علیهم‌السلام است، در کنار ملت بزرگ و شهیدپرور ایران ادامه داده و ان‌شاءالله تعالی در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هم‌صدا با مردم، با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، وظیفه قرآنی و ملی خود را به انجام خواهد رساند.

به امید ظهور نورانی حضرت حجت عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف و پیروزی نهایی حق بر باطل

انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا

ارسال نظرات